پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خودرو هایی با چهره های عجیب +تصویر
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393
بازدید : 984
نویسنده : mr.carr
 

خودرو وسیله نقلیه ای برای استفاده خانواده است و با توجه به مدلش ظاهر متفاوتی دارد. خودروهای مدل بالا زیباتر و جذاب تر هستند اما عده ای هستند که می خواهند منحصر به فردترین خودروی دنیا را سوار شوند از این رو دست به کارهای بسیار عجیبی می زنند و خودروی خود را با پوشش های مختلف تزئین می کنند.

**پشمالوترین خودرو

ماشین , خودروهای عجیب

“ماریو لوسیا مانگو” یک آرایشگر ایتالیایی است که در سال 2010 تصمیم گرفت خودروی کوچک خود را تماما با مو بپوشاند. او ابتدا تنها برای کل کل کردن با دوستانش این تصمیم را گرفت ولی به مرور علاقه اش به این کار بیشتر شد.این هنرمند 44 ساله پس از جمع کردن موهای مردم ماه پیش کار خود را روی یک مدل فیات 500 آغاز کرد. او پس از 150 کار مداوم توانست خودروی خود را به پایان برساند و تقریبا تمام نقاط این خودرو با مو پوشیده شده است. این خودرو پشمالوترین خودروی دنیا نام گرفته است.

**خودرو سکه ای

ماشین , خودروهای عجیب

یک جوان 29 ساله اهل دبی سال گذشته خودروی خود را با استفاده از 58 هزار درهم تزئین کرد. این جوان خودرواش را برای نمایش در نقاط مختلف دبی قرار داده است. این مرد دوست دارد در آینده یک خودروی دیگر خود را با استفاده از سکه های مختلف از تمامی دنیا بپوشاند.

**خودروی حیوانی

ماشین , خودروهای عجیب

مردي در يكي از شهرهاي آمريكا خودروی خود را با ده‌ها حيوان تاكسيدرمي شده تزئئين كرده است. اين مرد از حيواناتي چون راكون، انواع گربه، سنجاب، روباه، كروكوديل و حتي قورباغه در به اصطلاح زيبا كرده خودروي خود استفاده كرده است. بوی حیوانات تاکسیدرمی شده روی این خودرو کمی آن را غیرقابل تحمل کرده است!

** مینی ماینر کریستالی

ماشین , خودروهای عجیب

در سال 2004  هنرمندی به نام “کیم بورکیت” دست به کاری جالب زد و به همراه همسرش توانست یک مینی ماینر را با کریستال بپوشاند.  این خودرو با استفاده از یک میلیون شیشه کریستالی خاص پوشیده شده است و رنگ های آن از 50 نوع مختلف انتخاب شده اند. این خودرو در تاریکی ها هم می درخشد و نقشی که روی آن قرار دارد زمانی که نور به ان تابیده می شود هویدا شده و زیبایی دوچندانی به خودرو می دهد. ساخت این خودرو 6 هفته به طول انجامیده است چرا که تمام این یک میلیون کریستال با دست روی خودرو چسبانده شده اند.

** فولکس موسیقی دان

ماشین , خودروهای عجیب

“هارولد بلنک” هنرمندی است که چند سال پیش توانست یکی از منحصر به فردترین خودروهای دنیا را در خانه اش بسازد. او فولکس قورباغه ای قدیمی خود را با استفاده از سازهای مختلف موسیقی پوشانده بود و نام خودرو خود را “فولکس موسیقی دان” گذاشت. این خودرو پس از رونمایی وارد موزه موسیقی آریزونا شد و همچنان نیز در آنجا زندگی می کند. این هنرمند پس از این فولکس به سراغ یک خودروی اسپرت رفت و آن را با استفاده از دوربین های مختلف پوشاند.

** بیوک چمنی

ماشین , خودروهای عجیب

چندی پیش هنرمندی انگلیسی خودرویی خلاقانه و سبزی ساخت که این روزها یکی از سبزترین خودروهای دنیا شناخته میشود. “جن پولس” هنرمندی است که توانست روی خوردوی خود چمن بکارد و یک خودروی چمنی بسازد. او حاک را با دانه های چمن ترکیب کرد و سپس این ترکیب را با مواد چسبناکی روی خودرو قرار داد. این هنرمند با آب دادن مداوم توانست یک خودروی چمنی داشته باشد و حالا مجبور است چمن های خودرویش را هر هفته کوتاه کند. “پولس” این حرکت را با لباس هایش نیز زده است و کلاه و کت و شلوار چمنی برای خودش درست کرده است.

** فولکس پوشیده از سیگار

ماشین , خودروهای عجیب

“کارولین استپلتون” یک هنرمند آماتور اهل فلوریداست که چندی پیش برای یک کمپین مبارزه با دخانیات خودرویی جالب طراحی کرد. این خودرو با بیش از 5 هزار نخ سیگار پوشیده شده است و بر روی آن شعارهای منع سیگار قرار گرفته است. این خودرو باعث شد تا این هنرمند آماتور به شهرت خاصی دست پیدا کند و این خودرو همچنان در یکی از کمپین های ترک اعتیاد نگهداری می شود.

** فراری مخملی

ماشین , خودروهای عجیب

هفته گذشته تصاویری از یک فراری بسیار عجیب در اینترنت دیده شد که در آن خودرو با مخمل پوشیده شده بود. این خودرو مخملی که در انگلستان تردد می کند یک فراری به ارزش 150 هزار پوند است که تنها برای روکش آن بیش از پنج هزار پوند خرج شده است. صاحب این فراری برای روکش این خودرو از بهترین و نرم ترین نوع مخمل استفاده کرده است.

**فراری چرمی

ماشین , خودروهای عجیب

سال گذشته یک ثروتمند انگلیسی دست به کاری عجیب زد و فراری خود را با چرم ناب پوشاند. او که قصد داشت بهترین و متفاوت ترین خودرو را سوار شود برای آن 135 هزار پوند خرج کرد. کارخانه فراری با ساخت خودرو آن را به دست متخصصین تیونینگ سپرد و آن ها از بهترین نوع چرم برای این خودرو استفاده کردند. کار تیونینگ و چرم کشی روی این خودرو 16 روز به طول انجامید.

** مرسدس الماسی

ماشین , خودروهای عجیب

در سال 2008 مرسدس بنز دست به اقدامی جالب زد و یک مدل SL550 را که تماما با الماس پوشیده شده بود رونمایی کرد. البته هیچگاه اصل یا بدل بودن این الماس ها مشخص نشد اما به نظر می رسید که تمامی آن الماس ها واقعی نباشند. این خودرو با قیمت 5 میلیون دلار برای فروش گذاشته شد و عده ای نیز به همین علت الماس های آن را تقریبا تقلبی میدانند  زیرا ارزش الماس های واقعی در این سطح خیلی بالاتر خواهد بود.

** ون آهن قراضه

ماشین , خودروهای عجیب

“هانتر مان” صاحب ونی جالب و البته مشهور به نام “براس ون” است. این ون در اصل یک جیمس مدل 1975 است که این روزها به عنوان سنگین ترین اثر هنری خودرویی شناخته می شود. او این ون را پوشیده از مجسمه های آهنی کرده است که روی هم نزدیک به 4500 کیلوگرم وزن دارند و ارزش این آهن ها نزدیک به 15 هزار دلار است ولی در کل قیمت این ون 350 هزار دلار اعلام شده است.

** خودروی حصیری

ماشین , خودروهای عجیب

یگ جوان نیجریه ای به نام “اوجو اوبانی” که به حصیر بافی مشغول است برای تبلیغ کارش راهی جالب پیدا کرد او وانتش را که یک فولکس واگن قدیمی است تماما با حصیر پوشاند. نکته جالب در مورد این خودرو آن است که این جوان هم داخل و هم خارج آن را با حصیر پوشانده است. او برای ساخت این خودرو بیش از یک سال زمان صرف کرد.

** ام جی کمربندی

ماشین , خودروهای عجیب

 

“آن کونته” و “جین ویلی” در سال 2010 یک خودرو “ام جی” قدیمی که برای سال 1960 بود را به طرز جالبی بازسازی کردند. آن ها بعد از سه هفته کار توانستند این خودرو را با کمربند ایمنی دوباره زنده کنند. آن ها برای پوشاندن این خودرو از 200 متر کمربند استفاده کردند. این خودرو این روزها در موزه بازیافت آمریکا زندگی می کنند و یکی از پرطرفدارترین مجسمه های آن جاست.

 

 

 

   



تصاویر/خودروهایی که برای آینده ساخته می‌شوند!
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393
بازدید : 791
نویسنده : mr.carr

 

 

 

 

 

 

 

1. هوندا FCEV
FCEV ، خودروی نسل آینده شرکت هوندا را می توان به یک کشتی فضایی چهار چرخ تشبیه کرد.
این خودرو که گویی طرح آن از صفحات مجلات علمی تخیلی الهام گرفته شده نمونه ای از خودروهای نسل آینده است که از سوخت هیدروژنی استفاده می کند. طراحی خاص خودرو و ممانعت مسئولان از صحبت در مورد هزینه های سوخت هیدروژنی بحث های زیادی را در مورد این کانسپت به همراه داشته است.
طبق گفته متخصصین هوندا یک موتور گرمایی سوخت هیدروژن را به الکتریسیته تبدیل می کند. تنها چیزی که از اگزوز این خودرو خارج می شود بخار است. و هیدروژن نیز بیشترین حجم ماده در طبیعت است. با این حال اشکالات زیادی به نحوه عملکرد این خودرو وارد است.

 

تصاویر/خودروهایی که برای آینده ساخته می‌شوند!

 

2. مازراتی الفیری
مازراتی نیز از این فرصت استفاده کرد و یک طرح خلاقانه از آینده خودروهای سوپر اسپورت و لوکس را معرفی کرد. این طرح زیبا و با وقار بسیاری از نگاه ها را در نمایشگاه متوجه خود کرد.
الفیری نسبت به مدل های قبلی مازراتی طراحی خاص تری دارد با این حال همچنان کلاس و وقار خودروهای مازراتی را با خط منحنی و یک تکه بر روی بدنه و تجهیزات کامل اتاق حفظ کرده است.
فرمان کلاسیک و یک داشبورد دیجیتال کاملا طراحی فضای داخلی را تغییر داده تمام سوئیچ ها و کلیدها حذف شده و تمام دستورات و فرامین توسط یک صفحه نمایش لمسی اجرا می شود.
طبق اطلاعات ارائه شده موتور 7. 4 لیتری v8 این خودرو توانایی تولید 470 اسب بخار نیرو را دارد.

 

تصاویر/خودروهایی که برای آینده ساخته می‌شوند!
3. جنسیس EDAG
عجیب ترین طرح موجود در نمایشگاه امسال کانسپتی بود که تمام توسط پرینترهای سه بعدی طراحی و ساخته شده بود. قالب بدنه آن توسط پرینترها از جنس ترمو پلاستیک و فیبر کربن ساخته شده بود.
مسئولین شرکت آلمانی EDAG می گویند که طراحی این کانسپت از لاک لاک پشت الهام گرفته شده و کاملا یک تکه و بدون کاربرد هرگونه ابزار اضافی تنها توسط پرینتر سه بعدی ساخته شده است.
EDAG که این طرح را جنسین نامیده معتقد است این ایده مرزهای صنعت تولید خودرو را جابجا خواهد کرد و چاپ سه بعدی آینده طراحی خودروها خواهد بود. با این وجود متخصصین معتقدند ساخت خودرو با طراحی و چاپ 3 بعدی سالهای زیادی زمان لازم دارد تا به مرحله ساخت و عرضه عمومی به عنوان یک محصول کاربردی برسد.

 

تصاویر/خودروهایی که برای آینده ساخته می‌شوند!
4. نانو فلوسل کوانت – اسپورت لیموزین
نانو فلوسل شرکت خودروسازی در یکی از کوچکترین کشورهای دنیا یعنی لینخشتاین است که طراحی از آینده خودروها با سوخت الکتریکی مایع را در نمایشگاه ژنو امسال معرفی کرد.
این خودرو که تقریبا ابعادی در اندازه خودروهای رولز رویز داشته و طول آن از مرسدس کوپه S کلاس کمی بیشتر است از تیم پیشران الکتریکی و باتری های مایع بهره می برد. 2 الکترود باتری در محفظه هایی جداگانه قرار دارند و جریان مایع درون الکترودها در یک مدار عامل واکنش و تولید نیروی الکتریسیته است. این خودرو برای هر چرخ خود یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع می توانند 90 اسب بخار نیرو تولید کنند.
شتاب صفر تا صد این خودرو در 8. 2 ثانیه خواهد بود و حداکثر سرعت 380 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

 

 

 

تصاویر/خودروهایی که برای آینده ساخته می‌شوند!
5. رین اسپید – XchangE
خودروی آینده x – change که بدون کمک راننده و به صورت خودکار حرکت می کند بدون شک ستاره امسال نمایشگاه ژنو بود. در صورت موفقیت و عملی شدن این کانسپت سرنشینان خودرو می توانند در طول مسیر تلویزیون تماشا کنند یا به کارهای دیگر بپردازند و خودرو به صورت اتوماتیک آنها را به مقصد برساند.

 

 

تصاویر/خودروهایی که برای آینده ساخته می‌شوند!




مینی لامبورگینی از جنس آهن قراضه +تصویر
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393
بازدید : 836
نویسنده : mr.carr

 

 

 

لامبورگینی یکی از خودروهای بسیار معروف در دنیاست که انسان های بسیاری آرزوی داشتن آن را دارند. عده ای پولدار هستند و به راحتی این خودرو را می خرند ولی عده ای دیگر نمی تواند به این آسانی ها هم که شده این خودرو را تهیه کنند.

چندی پیش یک پدربزرگ مهربان از چین تصمیمی بزرگ گرفت و ایده کادوی بسیار جالبی به ذهنش رسید تا برای نوه اش تهیه کند. این پیرمرد که کشاورزی ساده است خودروی کوچک شده لامبورگینی را برای نوه اش درست کرده است.

 

 

 

 لامبورگینی,مینی لامبورگینی از جنس آهن قراضه

 

 "جوآ" شش ماه را صرف ساخت این لامبورگینی کرده است و تمام مدت در کارگاهی کار می کرده است تا بتواند این خودرو را بسازد. این خودرو شاید از روی مدل گران قیمت ساخته شده باشد اما تنها 500 پوند برای این پدربزرگ خرج داشته است.

 

این پدر بزرگ که تقریبا 50 سال سن دارد با استفاده از آهن قراضه های مختلف مدل کوچک شده این خودروی معروف را ساخته است. این خودرو می تواند به سقف سرعت 50 کیلومتر در ساعت برسد و حتی جزئیاتی مانند لوگوی خودرو نیز در آن رعایت شده است تا لذت رانندگی چند برابر شود.

 

 

 

  لامبورگینی,مینی لامبورگینی از جنس آهن قراضه

 

   لامبورگینی,مینی لامبورگینی از جنس آهن قراضه

 

   لامبورگینی,مینی لامبورگینی از جنس آهن قراضه

 

   لامبورگینی,مینی لامبورگینی از جنس آهن قراضه

 

   لامبورگینی,مینی لامبورگینی از جنس آهن قراضه

 

 




بهترین های نمایشگاه خودروی نیویورک
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393
بازدید : 2559
نویسنده : mr.carr

 

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

بهترین های نمایشگاه خودروی نیویورک (+عکس)

منهتن میزبان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های صنعت اتومبیل در دنیا بود. غول‌های لوکس‌سازی و اسپرت‌سازی بهترین‌های خود را برای کسب درصد بیشتری از بازار وارد بازی کرده بودند.

نمایشگاه بین المللی خودرو در نیویورک یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه هایی است که هرساله بزگزار می شود و خودروسازان بزرگ از تمام نقاط برای نمایش جدیدترین محصولاتشان به نیویورک سرازیر می شوند.

نمایشگاه امسال نیز هم اکنون در حال جریان است و تا 27 آوریل نیز ادامه خواهد داشت.

از شورولت کوروت بدون سقف زیبا گرفته تا آخرین مدل رولزرویس ستاره های نمایشگاه امسال بودند که ادامه به معرفی آنها و برترین های عرضه شده در نیویرک در قالب یک گزارش تصویری خواهیم پرداخت.

موتور v8 استون مارتینGT  توانایی تولید 430 اسب بخار نیرو را داشته و شتاب 0 تا 100 آن تنها 4.6 ثانیه است.

نکته جالب در مورد این خودروی لوکس انگلیسی قیمت کمتر آن نسبت به رقبای هم سط خود است (99هزار دلار). آپشن گیربکس دستی نیز برای استون مارتین GTl موجود است.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

این هفته تولد 50 سالگی فورد موستانگ بود. فورد نیز از این فرصت استفاده کرده و طرح جدیدی از موستانگ خود را با استایل خاطره‌انگیز و عملکرد قوی معرفی کرد.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

نیسان برای نمایشگاه نیویورک مدل کاملا جدیدی از مورانو را معرفی کرد. مورانو 2015 که تغییرات زیادی نسبت به مدل های پیشین خود داشته اواخر امسال عرضه می شود.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

اینفینیتی برند لوکس نیسان نیز که قصد رقابت با غول هایی مانند مرسدس، آئودی و ب ام و را دارد با معرفی مدل Q70 خود قدم خوبی را در این راه برداشته است.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

کمپانی داج با معرفی مدل 2015 چارجر خود در نمایشگاه غوغایی به پا کرد.  شارژر 2015 را  می توان تنها خودرو ماسل 4 در دنیا نامید. موتور این خودرو V6 بوده و 300 اسب بخار نیرو تولید می کند.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

لندروور با معرفی کانسپت دیسکاوری ویژن در نمایشگاه نیویورک خوش درخشید. این کانسپت طرحی جدید از دیسکاوری بزرگ لندروور است که از سال 1980 تا کنون تولید می شود.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

شورلت کوروت Z06 بدون سقف خود را یک ابر خودرو در کلاس جهانی نام گذاری کرد. موتور قدرتمند آن 600 اسب بخار نیرو تولید می کند و بدنه آلومینیومی آن در عین سبکی استحکام لازم را به همراه دارد. جنرال موتورز ادعا می کند شتاب 0 تا 100 این خودرو 3.5 ثایه است.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

می‌توان گفت مرسدس بنز با معرفی S63 AMG 4MATIC  کوپه جایزه زیباترین خودرو نمایشگاه را به خود اختصاص داده است. مدیر اجرایی شرکت می گوید: تجربه رانندگی آن به اندازه ظاهر آن خوشایند است.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

بنتلی چند سالی است که علاوه بر لوکس بودن به قدرت و عملکرد خودروهای خود توجه بیشتری می کند. جدیدترین خودرو این شرکت SPUR V8 اولین خودرویی است که از موتور توربوی دوقلو V8  با شتاب 0 تا 100 4.9 ثانیه ای این شرکت استفاده می کند.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

آکورا نیز در حال تلاش برای تولید خودروهایی است که در عین لوکس بودن عملکرد بالایی داشته باشند. تولید TLX 2015 نیز در همین راستا انجام خواهد شد. این خودرو با موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری 206 اسب بخار نیرو تولید می کند.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

رولزرویس مدل های جدید خود را با فواصل زمانی زیاد معرفی می کند تا صاحبان ثروتمند این خودروها احساس عقب افتادن از بازار لوکس خودرو را نداشته باشند. نسخه جدید و اولترا لوکس خودرو گاست این شرکت 300 هزار دلار قیمت داشته و از تکنولوژی سر ریز است.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها

در سال 2008 ، ب ام و SUV  کوپه X6 را معرفی کرد و موفقیت مثال نزدنی را بدست آورد. و هم اکنون آلمانی های خوش سلیقه مدل جدیدی از این سری یعنی X4 را معرفی کرده اند.

نمایشگاه خودروی نیویورک, بهترین ماشین ها




عکس/ ماشین لیموزین کرایسلر در تهران !
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393
بازدید : 2003
نویسنده : mr.carr

 

 

 

عکس/ ماشین لیموزین کرایسلر در تهران !-www.jazzaab.ir

 

 

 

 

 

بدون شرح !!!

 

 

 

 

 

عکس/ ماشین لیموزین کرایسلر در تهران !-www.jazzaab.ir

 

 

 




10 لیموزین گران دنیا (+عکس)
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393
بازدید : 921
نویسنده : mr.carr

هم از نظر قد و قوار و ابعاد بی‌رقیب هستند و هم از نظر قیمت و کیفیت. لیموزین‌ها همان خودروهای کشتی‌شکلی هستند که افراد مشهور و متمول را حمل و نقل می‌کنند. در میان انبوهی از مدل‌ها، این 10 مدل یک چیز دیگر محسوب می‌شوند. همیشه خودروی خاصی بوده‌‌ و مشتریان خاصی هم داشته‌ است. طی تاریخ 112 ساله‌اش (از 1902 تا کنون) همین‌طور بوده است.
 
به گزارش پارسینه ،گفته می‌شود فرانسوی‌ها اولین لیموزین دنیا را ساخته‌اند. در حقیقت اصطلاح Limousine در قرن گذشته به کالسکه‌های سایز بزرگی اتلاق می‌شد که اغلب از سوی اشراف و اعیان مورد استفاده قرار می‌گرفت.
 
این خودروها که اکنون به صورت خلاصه شده، «لیمو» نیز نام‌گذاری می‌شوند، این روزها مشتریان ویژه‌ای دارند.
 
شما هرچقدر هم که پولدا‌ر باشید پشت فرمان چنین خودرویی قرار نمی‌گیرید. آن را به دست راننده استخدامی خود می‌سپارید.
 
گفته می‌شود صنعت لیموزین‌سازی سالانه 4 میلیارد دلار درآمد دارد. با تیراژ تولید 4 هزار دستگاه نزدیک به 42 هزار نفر را نیز مشغول به کار کرده است. در ادامه شما را با گران‌ترین نسخه‌های این خودروهای گران آشنا ‌می‌کنیم.
 
برای اشراف چین
گریت‌وال Hover Pi
قیمت: 33 هزار و 750 دلار
 



فکرش را هم نمی‌کردید که چینی‌ها هم در دنیای لیموزین‌وارد شده باشند؟ شرکت گریت‌وال این خودروی 6.7 متری را بر پایه شاسی‌بلند هاوال H3 ساخته است. بد نیست بدانید اولین نسخه تولیدی آن به فیدل کاسترو رهبر کوبا اهدا شد. این خودرو پرفروش‌ترین لیموزین چینی است. خریداران آن از ژاپن، کره، فرانسه، روسیه و حتی ایتالیا درخواست داده‌‌اند. گریت‌وال برای این خودرو از یک پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر میتسوبیشی به قدرت 152 اسب‌‌بخار با 220 نیوتن‌متر گشتاور استفاده کرده است. نسخه شاسی‌بلند این خودرو می‌توانست با جعبه‌دنده 6 سرعته به سرعت 225 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.‌ آمار نشان می‌دهد از سال 2006 که ساخت آن آغاز شده،‌ بیش از 30 هزار دستگاه تولید و فروخته شده است.
 
 
کت و شلوار آمریکایی
کادیلاک XTS
قیمت: 48 هزار و 635 دلار

 

این خودرو احتمالاً موفق‌ترین لوکس مدرن جنرال‌موتورز و کادیلاک زیرمجموعه‌اش است. چراکه روی پلت‌فرم آن هم مدل سدان ساخته شده است، هم خودروی نعش‌کش و هم این لیموزین. ایکس‌تی‌اس از اولین تولیدات شرکت بود که به سیستم AWD مجهز می‌شد. بهترین پیشرانه در نظر گرفته شده برای این لیموزین 3.6 لیتری V6 با 410 اسب‌بخار نیرو و 500 نیوتن‌متر گشتاور است. درست مانند یکه لوکس معمولی انبوهی از آپشن‌های اشرافی و لوکس دارد. از تریم چرم و چوب گرفته تا صندلی‌های دست‌دوز و نورهای مخفی LED. کادیلاک فوق مجهز به رینگ‌های زیبای کروم‌رنگ 18 اینچی مخصوص فشار کاری بالا است. وزن نهایی این خودرو 3.1 تن برآورد شده است.
 
 
استاد لیموسازی
لینکلن MKS
قیمت: 50 هزار دلار
 



اساساً این شرکت پیش از آنکه یک شرکت سازنده سواری‌های لوکس باشد، در امر لیموزین‌ها متخصص و سرآمد است. نسخه اولیه MKS‌ به عنوان یک سدان اشرافی راهی بازار شد ولی خیلی سریع توسط طراحان تغییر ماهیت داده و به یک لیموزین چند درب بدل شد. این خودرو در حقیقت رقیبی است برای کادیلاک جنرال موتورز که فورد رقیب به عنوان شرکت مادر تدارک دیده است. درون کابین وسیع آن یک سیستم صوتی حرفه‌ای 600 وات با 14 اسپیکر تعبیه شده است. فورد برای آن از یک پیشرانه 3.7 لیتر شش سیلندر Vشکل به قدرت 273 اسب‌بخار با 374 نیوتن‌متر استفاده کرده است. این خودروی سنگین‌وزن دارای یک جعبه‌دنده 6 سرعته فول اتوماتیک است.
 
 
فرستاده‌ای از کره
سنگ‌یانگ Chairman W
قیمت: 103 هزار دلار
 



از سال 2008 به این سو قدیمی‌ترین خودروساز کره جنوبی درست در زمانی که می‌خواست وارد بازارهای بزرگ دنیا شود، ویرایش ویژه‌ای از چیرمن را راهی بازار کرد. این خودروی اشرافی با امکانات فوق‌العاده، قوای محرکه قدرتمند و قیمت نه‌چندان بالا از سوی متمولان نوپای دنیا با استقبال روبه‌رو شده است. یکی از بهترین ویژگی‌های این خودرو پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل آن است که توسط مرسدس‌بنز آلمان تولید شده است. هم‌چنین جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک (7G-Tronic) آن نیز ساخت مهندسین اشتوتگارت است. حتی گفته می‌شود مدل‌های جدیدتر آن مجهز به انتقال قدرت چهار چرخ متحرک (4Matic) بنزی‌ها مجهز شده است. سانگ‌یانگ 5.4 متری فوق می‌تواند 302 اسب‌بخار نیرو تولید کند. سرعت نهایی این خودرو 250 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
 
 
ژاپنی دیده نشده
میتسوبیشی Dignity
قیمت: 105 هزار دلار
 



خودروی عجیبی است این لیموزین. شاید عجیب‌ترین ساخته میتسوبیشی. سال 99 میلادی این شرکت فروشگاه‌های بزرگی را برای عرضه محصولات خود تاسیس کرده بود. خودروی فوق در همین مراکز فروش برای تبلیغ قرار داده شده بود. این خودرو بعدها رقیبی شد برای هیوندای سنتنیال، تویوتا سنچوری و نیسان پرزیدنت. سازنده ژاپنی برای این خودرو از یک پیشرانه 4.5 لیتری هشت سیلندر Vشکل به قدرت 280 اسب‌بخار با 412 نیوتن‌متر گشتاور در نظر گرفته شده بود. طول 5.3 متری آن با فنربندی قابل قبولی بسیار تحت کنترل درآمده بود. گفته می‌شود وزن نهایی این میتسو 2.3 تن بوده است. در دوره‌ای که اوج فروش آن بوده، سفارش 300 دستگاه دریافت می‌شد. ویرایش 2012 این خودرو به کلی تبدیل به یک محصول اسپرت لوکس تبدیل شده بود.
 
 
برادر ثروتمند جنسیس
هیوندای Centennial
قیمت: 113 هزار دلار
 



بهترین خودروساز کره چند سال پیش لوکس‌ترین محصول خود را جنسیس معرفی کرد. اما مدتی بعد وقتی سنتنیال رونمایی شد همه فهمیدند که این لقب برازنده مدل دیگری است. تقریباً یک سال بعد از رونمایی سدان فوق لوکس این خودرو، ویرایش لیموزین آن روی کار آمد. در حقیقت این خودرو همان مدل طویل‌تر شده قبلی بود. این خودرو 30 سانتی‌متر بزرگ‌تر از آب درآمده بود. هیوندای برای اینکه مشتریان سخت‌گیر آن را راضی نگه دارد،‌ برایش یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل به قدرت 395 اسب‌بخار با 500 نیوتن‌متر در نظر گرفته است. شاید ابتدا کمی سخت به نظر می‌رسید ولی بعدها با جا افتادن قابلیت‌هایش بزرگانی چون هرمس و RMR‌ سراغ تیونینگ آن رفتند. بد نیست بدانید این خودرو توسط رئیس جمهور کره جنوبی و مقام‌های عالی‌رتبه کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
 
زیر پای هالیوودی‌ها
کرایسلر 300
قیمت: 140 هزار دلار
 



یک ستاره مطرح موسیقی، یک بازیگر سرشناس و یک ورزشگار معروف در آمریکا اگر بخواهد برای مراسم یک خودرو را انتخاب کند، حتماً از یک لیموزین و حتماً از این کرایسلر بهره می‌گیرد. باور کنید این یک اتاق لوکس در یک هتل 6 ستاره است. برای آن از یک پیشرانه 6.4 لیتری هشت سیلندر Vشکل HEMI استفاده شده است. جعبه‌دنده‌اش هم 8 سرعته اتوماتیک خواهد بود. درون کابین چند نمایشگر بزرگ 26 اینچی تعبیه شده است. کف‌پوش آن سنگ و سقف آن با چراغ‌های LED رنگارنگ تزئین شده است. امکاناتی چون یخچال و ماساژور هم جای خود را دارد. جالب است بدانید درون فضای داخلی آن می‌توان 10 نفر را به راحتی جا داد.
 
 
مهندسی در لباس گارسون‌ها
مرسدس‌بنز Sکلاس
قیمت: 154 هزار دلار
 



معلوم بود که بالاخره مرسدس جایی در این لیست پیدا خواهد کرد. چه مدلی بهتر از Sکلاس واقعاً‌می‌تواند به عنوان یک لیموزین انتخاب شود؟ این شرکت پرافتخار از سال 1954 به این‌سو توانایی خیره‌کننده خود را در این سطح نشان داده بود. خودروهایی که گاه با نام ابداعی Pullman شناخته می‌شوند. حتی شنیده می‌شود که ویرایش جدیدی از این خودرو نیز تا سال 2015 راهی بازار می‌شود. بهترین پیشرانه در نظر گرفته شده برای این مرسدس، یک قلب 6 لیتری 12 سیلندر Vشکل است که به راحتی می‌تواند 621 اسب‌بخار نیرو تولید کند. این خودرو بارها از سوی مجلات معتبری هم‌چون موتورترند، کارانددرایور و اتومبیل به عنوان لیموزین برتر انتخاب شده است. دلیلی ندارد درباره کیفیت و آپشن‌های این خودرو نگران باشیم. می‌دانیم که پشت آن برند معتبری چون مرسدس قرار دارد.
 
 
خودروی آقای رئیس جمهور
کادیلاک One
قیمت: 300 هزار دلار
 



احتمالاً‌ جنجالی‌ترین و بحث‌برانگیزترین لیموزین دنیا است. نه به خاطر چهره، قیمت و کیفیتش، بلکه دقیقاً به خاطر افرادی که سوارش می‌شوند. از ابتدای دهه 30 میلادی آمریکا قراردادی که با شرکت جنرال‌موتورز امضا کرده بود که به موجب آن خودروهایی ویژه شخص رئیس‌ جمهور و سران عالی‌ کشور با مشخصات فنی به نسبت محرمانه تولید خواهد شد. این کادیلاک مانند یک تانک زرهی، ایمن است و می‌توان گفت تقریباً در برابر هر تهدیدی از جمله سلاح‌های گرم و راکت‌ها مقاومت می‌کند. درون کابین آن چند کیسه از گروه خونی رئیس جمهور قرار داده شده است. تایرها و حتی آینه‌های این خودرو نیز ضد گلوله ساخته شده‌اند.
 
 
استاد بزرگ
رولزرویس Phantom
قیمت: 350 هزار دلار
 



راستش همه می‌توانستند پیش‌بینی کنند که این رولزرویس مدال طلا را از آن خودش کند. اسطوره زیبایی، وقار و کیفیت در دنیای اشراف‌زاده‌ها و فوق لوکس‌ها اجازه برتری را به هیچ‌کس دیگر نمی‌دهد. سرتاسر این خودرو جزئیاتی دیده می‌شود که نشان از سابقه 100 سال رویاسازی این شرکت را دارد. رولزرویس انگلستان که این روزها به عنوان یک زیرمجموعه شرکت ب‌ام‌و آلمان شناخته می‌شود، برای این خودرو از یک پیشرانه 6750 سی‌سی 12 سیلندر Vشکل 453 اسب‌بخاری بهره می‌گیرد. استفاده از جعبه‌دنده‌های مدرن 8 سرعته اتوماتیک ZF برای این غول 6 متری 2.5 تنی نشان از سبک آینده‌نگر آن دارد. چوب‌های استفاده شده در داخل کابین از باغ‌های خصوصی شرکت رولزرویس استخراج می‌شوند.




ماشین اسپرت 6 چرخ
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393
بازدید : 2895
نویسنده : mr.carr
اتومبیل اسپرت با 6 چرخ (8 عکس)
اتومبیل اسپرت با 6 چرخ (8 عکس)
اتومبیل اسپرت با 6 چرخ (8 عکس)
اتومبیل اسپرت با 6 چرخ (8 عکس)
اتومبیل اسپرت با 6 چرخ (8 عکس)

 

 

 

 

 




ماشین های فضایی پلیس امارات+عکس
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393
بازدید : 890
نویسنده : mr.carr

 

4xfvel50gu.jpg

3the3gwofd.jpg

 
4w16po7eut.jpg
qfjkuq9p9m.jpg

qeyufzkawk.jpg

9dvreqvnsk.jpg

qcx62cznmf.jpg
ljdgngfa73.jpg
kfy2ohfgcn.jpg
fcfs7vfztj.jpg
b7lrdauplq.jpg

xedasagsee.jpg



عجیب ترین ماشین های دنیا
نوشته شده در چهار شنبه 14 آبان 1393
بازدید : 2493
نویسنده : mr.carr
عجیب ترین ماشین ها در جهان (20 عکس)
عجیب ترین ماشین ها در جهان (20 عکس)
عجیب ترین ماشین ها در جهان (20 عکس)
عجیب ترین ماشین ها در جهان (20 عکس)
عجیب ترین ماشین ها در جهان (20 عکس)
عجیب ترین ماشین ها در جهان (20 عکس)
عجیب ترین ماشین ها در جهان (20 عکس)
عجیب ترین ماشین ها در جهان (20 عکس)

 

 

 

 

 

 

 

 




ساخت خودروی تخیلی توسط پدربزرگ و نوه+تصاویر
نوشته شده در چهار شنبه 14 آبان 1393
بازدید : 868
نویسنده : mr.carr

شخصی به نام «زک میهاج» ساکن استرالیا با کمک پدربزرگ خود که یک مهندس مکانیکی سابق بوده یک ماشین به نام Batmobile ساخته است؛ این ماشین بعد از طراحی با دو سال کار سخت ساخته‌ شده است.

وی که یکی از طرفداران ماشین‌های تخیلی است، پس از یک مجوز رسمی می‌تواند در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها رانندگی کند.

این خودرو به طول 2 متر و دارای یک موتور جت است.




عکس ماشین های بمب
نوشته شده در چهار شنبه 14 آبان 1393
بازدید : 1053
نویسنده : mr.carr

http://www.axparsi.com/images/axparsi0a45bf455db7557f6c3413ae5e030457_2.jpghttp://www.axparsi.com/images/axparsic567726acd5425ba4b0d67cd9b0ba0c5_10.jpghttp://www.axparsi.com/images/axparsie5cc22bc7b7c29e6955e974d62ad0ddd_9.jpghttp://www.axparsi.com/images/axparsi0bb7bd155a29b4789f4c40296c063b3e_8.jpghttp://www.axparsi.com/images/axparsi1142fc9870d45be26d739605dc0d1a7b_7.jpghttp://www.axparsi.com/images/axparsi3b959ba4cee82bf37d0af07ee3bf2592_6.jpg




@#@#
نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1398
بازدید : 974
نویسنده : mr.carr

سلام به همه کسانی که میان وبلاگ ما و نظر می دهند

کسانی که نظر نمیدند لطف کنند برای خوشحالی ما نظر بدند و یک زحمت هم بکشند به دوستانشون وبلاگ ما را معرفی کند

به صفحه های بعد هم سربزنید

تنها یک روز از زمانی که وبلاگ درست شده است به روز رسانی نشده

بر روی عکس ها هم کلیک کنید تا بزرگ تر شوند

 

فقط دلم می خواد نظر نذاری....




جدیدترین ماشین های اسپرت خارجی
نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392
بازدید : 2589
نویسنده : mr.carr

تصاویر جدیدترین ماشین های اسپرت خارجی که به صورت خاصی تغییر داده شده اند

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ادامه مطلب بروید

Brabus SLR Roadster1 جدیدترین ماشین های اسپرت خارجی




طراحی خودرو به سبک ایرانی ؛ عکس
نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392
بازدید : 1002
نویسنده : mr.carr

طراحان ایرانی همیشه در صحنه طراحی های ماشین ها حضور داشته اند. این بار نیز یکی دیگر از طراحان جوان کشور خودرویی را برای شرکت کیا طراحی کرده است.

[تصویر: IMAGE634777032292386938.jpg]

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (July 12)، طرح های بسیار زیادی برای خودروهای دنیا وجود دارد و البته برخی از آن ها به بازار نیز می رسند ولی برخی دیگر همچنان بر روی کاغذ هستند.

طراحان ایرانی همیشه در صحنه طراحی هایی ماشین ها حضور داشته اند این بار نیز یکی دیگر از طراحان جوان کشور خودرویی شاهکار را برای شرکت کیا طراحی کرده است.

[تصویر: 123081_355.jpg]

محسن خرسندی متولد سال ۱۳۶۹ و دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه اصفهان می باشد و از بچگی با توجه به علاقه خاصی که به خودرو داشته است به دنبال طراحی ماشین بوده است. طرح او برای ماشین شرکت “کیا” حتی توانسته است برنده جایزه اول طراحی نیمه حرفه ای شود.

طرح او برای شرکت “کیا” با “ام شیفت” شناخته می شود و یک ماشین سوپر اسپرت برای سال ۲۰۲۰ است. این ماشین طرحی است از تلفیق ماشین های سوپر اسپرت دهه های ۷۰ و ۸۰ میلادی مانند پورشه ۹۱۷ و ۹۰۸ که از خودرو های خوب شرکت پورشه بوده اند.

[تصویر: 123080_607.jpg]

به نوشتهممتازنیوز، خودروی “ام شیفت” همچنین قدرت آن را دارد که به ماشینی به سلیقه شما تبدیل شود چرا که بدنه آن قابل جابه جا شده است و می توان به راحتی بدنه آن را تغییر داد.




بادی گارد
نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392
بازدید : 1079
نویسنده : mr.carr

سلام به ادامه مطلب بروید و به این مطلب امتیاز دهید

 




اسپرت کردن ماشین به روش چینی + تصویر
نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392
بازدید : 938
نویسنده : mr.carr

چینی ها خودروی خود را از این به بعد با استفاده از لامپ های نئون و با نور پردازی خاصی تزیین می کنند به طوری که خودرو شبیه به بازی های ماشین سواری می شود.

به گزارش ممتاز،اسپرت کردن خودرو یکی از علاقمندی های جوانان است که در تمام نقاط دنیا می توان آن را مشاهده کرد. هر جای دنیا جوانان راهی منحصر به فرد را برای خود پیدا می کنند و حالا چینی ها دست به کاری عجیب زده اند.


جوانان چینی در اقدامی جالب و برای فرار از شر چهره خسته کننده خودروهای خود راهی جدید را ابداع کردند. آن ها خودروی خود را از این پس با استفاده از لامپ های نئون و با نور پردازی خاصی تزدین می کنند به طوری که خودرو شبیه به بازی های ماشین سواری می شود.

اسپرت کردن ماشین به روش چینی + تصویر

“زنگ چاوی” یک طراح ظاهری خودرو است که می گوید با گسترده شدن این نوع تزئین کردن خودرو حالا راننده ها بسیاری هستند روزانه به مغازه های اسپرت مراجعه می کنند تا خودروی آن شکلی شب تاب داشته باشد.

نکته جالب در مورد این خودروها آن است که می توان به راحتی در میان آن ها سوپرماشین های گران قیمت را دید. برای مثال لامبورگینی گالاردو، نیسان جی تی آر و پورشه از جمله خودروهایی است که بیشتر به این صورت دیده می شود. این نوع اسپرت کردن تنها شب هاست که جلوه خود را پیدا می کند.

اسپرت کردن ماشین به روش چینی + تصویر
اسپرت کردن ماشین به روش چینی + تصویر
اسپرت کردن ماشین به روش چینی + تصویر
اسپرت کردن ماشین به روش چینی + تصویر




ماشین های قدرتی سال 2014
نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392
بازدید : 1055
نویسنده : mr.carr

پرتال  ایران

وقتی صحبت از عملکرد عالی خودرو می شود، همه چیز به اعتقاد شخصی مشتری بستگی دارد. اما به طور کلی، میزان اسب بخار خودروها اصلی ترین ویژگی آنها است و پس از آن مصرف بنزین و گشتاور موتور هستند که بر ویژگی های دیگر برتری دارند.

۲۰۱۴ Porsche 918 Spyder

پورشه اسپایدر مدل ۲۰۱۴ میلادی، ۵۷۰ اسب بخار قدرت و موتور ۴٫۶ لیتر V8 با دنده ۷ سرعته دارد. MSRP حدود ۸۵۰ هزار دلار آمریکا قیمت برای این خودرو تخمین زده است. از نظر مصرف سوخت، اسپایدر هیبرید برقی-بنزینی است و می تواند در کمتر از سه ثانیه، از صفر تا صد کیلومتر شتاب بگیرد. برای رانندگی با سرعت پایین، می توانید از حالت الکتریک استفاده کنید.

پرتال  ایران


۲۰۱۴ Aston Martin Vanquish

این استون مارتین از نظر مصرف انرژی بسیار عالی است. اما مسلما فردی که ۲۵۰ هزار دلار برای خرید Vanquish هزینه می کند، هزینه بنزین آن برایش چندان مهم نخواهد بود. این خودرو موتور ۶٫۰ لیتری از نوع V12 و قدرت ۵۶۵ اسب بخار دارد. گشتاور این موتور ۶۷۵۰ دور در دقیقه است. Vanquish، سرعت صفر تا صد کیلومتر را در عرض ۴٫۲ ثانیه پر می کند.

پرتال  ایران


۲۰۱۴ Audi RS 5

برای خرید RS 5 آئودی باید ۷۰ هزار دلار هزینه کنید. با این پول هم یک موتور ۴٫۲ لیتری از نوع  V8 و ۴۵۰ اسب بخار قدرت خریداری می کنید. RS 5، دو کلاچه است و دنده اتوماتیک و دستی ۷ سرعته دارد. به طور حدودی، مدل ۲۰۱۴، ۱۶ گالن در هر مایل در داخل شهر و در جاده های برون شهری ۲۳ گالن در هر مایل مصرف سوخت دارد. آئودی برای خریداران این مدل گارانتی ۴ ساله یا ۵۰ هزار مایل مسافت را در نظر گرفته است.

پرتال  ایران


۲۰۱۴ Chevrolet Corvette Stingray

هفتمین نسل شورلت کورت مدل ۲۱۴۰ Stingray است. این خودرو داخل شهر ۱۴ و بیرون شهر ۲۰ گالن در هر مایل بنزین می سوزاند. موتور آن ۶٫۲ لیتری V8  از نوع LT1 است و دنده دستی ۷ سرعته دارد. قدرت موتور نیز ۶۳۸ اسب بخار است. قیمت پایه این خودرو ۵۱ هزار دلار تخمین زده شده است.

پرتال  ایران


۲۰۱۴ Dodge Challenger SRT8

مدل SRT8 دوج چلنجر یکی از بالاترین قدرت ها و بهترین عملکردها را در سال ۲۰۱۴ میلادی خواهد داشت. قیمت پایه این خودرو، ۲۵۱۹۵ دلار است. طراحی این دوج نیز عضلانی است و موتور ۶٫۱ لیتری V8 با ۴۷۰ اسب بخار قدرت دارد. گشتاور خودرو نیز ۶ هزار دور در دقیقه است. دنده SRT8 دستی، ۵ سرعته و استاندارد است و می توانید مدل دنده اتوماتیک هم انتخاب کنید.

پرتال  ایران

البته در سال ۲۰۱۴ میلادی باید منتظر ماشین های قدرتی بیشتری باشیم. به طور مثال، فورد مدل Shelby GT500 با موتور ۵٫۴ لیتری V8 و ۵۵۰ اسب بخار قدرت را عرضه خواهد کرد. آئودی، بی‌ام‌و، کرایسلر، جگوار، مرسدس بنز و نیسان نیز مدل های ۲۰۱۴ خود را طراحی کرده اند. شاید بتوان گفت فورد موستانگ با قیمت ۲۲ هزار دلار، ارزان ترین ماشین قدرتمند سال آینده میلادی است. این موستانگ، موتور ۵ لیتری V8 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد.




اتومبیل های جدید مقرون به صرفه ترین از 2014
نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392
بازدید : 1058
نویسنده : mr.carr


18 دوج دارت SE | $ 16،990

وارد بدوران رسیده دوج دارت زمان زیادی صورت در تلویزیون دیده است که چند ماه گذشته، و ماشین خود را تا به کالاهای مورد نیاز را برداشت در این بخش با خودخواهی و بیرحمی - یعنی، با تکبر راه رفتن آن، 160 اسب بخار، 25 شهرستان و یانیه ها ی / 36 رتبه بندی بزرگراه یانیه ها و فهرست تجهیزات استاندارد عمیق است.





17 نیسان Sentra S | $ 16،800

آمدن کردن یک طراحی مجدد شدید در سال 2013، قابل اعتماد نسل هفتمSentra یکی از خودروی سواری و سبک واضح تر، به دنبال در لیست ما است. موجود در کمتر از هفت طرمس، مدل پایه ورزش 1.8 لیتری و موتور 4 سیلندر 130 اسب بخار و ارسال چشمگیر رتبه بندی 30 یانیه ها ی بزرگراه یانیه ها ی city/39 سوخت اقتصادی امتیاز.







16. کیا هنر LX | $ 16،700

این مطلب شدید، لباس پوشیدن و عضلات کمی بیشتر به ارمغان می آورد به لیست، به همراه به مقدار بیشتری فناوری با اتصال بلوتوث استاندارد شماره خود را. محرک 1.8 لیتری 148 اسب بخار و موتور 4 سیلندر با حمایت یک کتابچه راهنمای کاربر 6 سرعته است که تولید 25 یانیه ها ی city/37 بزرگراه یانیه ها ی است. ما عاشق خطوط کیا هنر و، بدون توجه به قیمت، هر کسی می تواند افتخار به چنین شبح در جلوی خانه خود را.





13. تالارهای بحث و گفتگوی متناسببا | $ 16،215

متناسببا subcompact پیاده روی در تاریخ به عنوان هوندا رهبر قیمت با آن بسته بندی شده دفتر تجهیزات استاندارد (پخش سی دی، قفل قدرت، تهویه مطبوع)، به شدت قابل تنظیم خواص مکانیکی داخلی و ضد گلوله. تر و تمیز پایه به ارمغان می آورد نیروگاهی 1.5 لیتری، کتابچه راهنمای کاربر 5 سرعت انتقال، 117 اسب بخار و 27 یانیه ها ی city/33 بزرگراه یانیه ها ی به حزب.





12. مزدا Mazda2 ورزشی | $ 15،515

اگر چه این درایو کوچک در مزدا وارد زمین، Mazda2 هنوز هم به شعار زوم زوم این شرکت را در اختیار دارد. سرگرمی بیشتر شما می توانید با 100 اسب بخار دارند، MZR Mazda2 1.5 لیتری دو سربار-طب مکمل و جایگزین و موتور 4 سیلندر استفاده می کند به نسبت لاغر قدرت به وزن برای ارائه یک درایو شگفت انگیز و 29 یانیه ها ی بزرگراه یانیه ها ی city/35 سوخت رتبه بندی اقتصاد است.







10. سدان هیوندای لهجه | $ 15،340

لهجه سدان ویژگی های این مجموعه همان گاما 1.6 لیتری موتور 138 اسب بخار موجود در کیا ریو . این هیوندای ارائه 28 یانیه ها ی city/37 رتبه بندی محورها اقتصاد سوخت بزرگراه و یک لیست کمی بهتر از تجهیزات استاندارد ازکیا ، مانند پنجره های قدرت و قفل درب.






9. تویوتا Yaris L 3 - درب | $ 15،240

. انواع بسته هراسی نیاز به اعمال است Yaris 3 درب یکی از این وسایل نقلیه که به نظر می رسد کوچک از خارج می باشد و دقیقا به عنوان کوچک که شما در داخل انتظار است. است که اغلب آنچه که خریداران به دنبال در این بخش - - است که ویژگی های 1.5 لیتری 106 اسب بخار و موتور 4 سیلندر قابل اعتماد و ارائه می شود تحسین برانگیز 30 یانیه ها ی city/38 بزرگراه یانیه ها ی این دستگاه عالی است.

ادامه مطلب بروید

 




ماشین های تاپ 2014 + تصاویر
نوشته شده در پنج شنبه 17 بهمن 1392
بازدید : 2881
نویسنده : mr.carr

سال ۲۰۱۳، سالی خوب برای مشتاقان خودروهای جدید بود. خودروهای هیبریدی مانند Ferrari LaFerrari،McLaren P1 و Porsche 918 Spyder و شورلت های جدید، نمایشی زیبا از خودروهای عالی به ارائه گذاشتند.ممکن است سال ۲۰۱۳ به پایان رسیده باشد اما شواهد و قرائن حاکی از معرفی خودروهایی پیشرفته در سال ۲۰۱۴ هستند.

در زیر به بررسی مختصر ۲۰ خودروی برتر شرکت های خودروسازی که امید می رود در سال ۲۰۱۴ شاهد عرضه آن ها باشیم خواهیم پرداخت.

BMW M3/M4

BMW M3، استاندارد طلایی برای خودروهای اسپرت چهار درب و به عنوان مدلی با طراحی جدید به شمار می آید. این خودرو به همراه خودروی M4 به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه خودروی دیترویت که در ژانویه برگزار خواهد شد، معرفی می شود و در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

دانلود عکس ماشین 2014

دانلود عکس ماشین ۲۰۱۴

 

جدیدترین مدل M3 از موتور V8 با تکنولوژی توربوشارژ دوقلو بهره می برد و اگرچه موتور آن کوچک تر شده اما توان بیشتری تولید می کند. ۴۲۵ اسب بخار و ۴۰۶ پوند-فوت گشتاور در مقایسه با ۴۱۴ اسب بخار و ۲۹۵ پوند-فوت در مدل پیشین، واقعا ستودنی است. هر دو مدل، صفر تا ۶۰ مایل برساعت را در ۳٫۹ ثانیه می پیمایند. با توجه به استفاده از شاسی یکپارچه، به نظر می رسد شاهد عملکردی خوب در سر پیچ ها باشیم.

Chevrolet Corvette Z06

همه طرفداران شورولت به این واقعیت آگاهند که معرفی یک مدل پایه ای جدید، آغازی برای شروع معرفی مدل های آتی خواهد بود.

عکس ماشین جدید 2014

عکس ماشین جدید ۲۰۱۴

 

اکنون همه چشم ها به عملکرد و کارایی Z06 معطوف شده است. این مدل نیز که احتمال در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد از موتور ۶٫۲ لیتری V8 با ۶۵۰ اسب بخار توان بهره می برد.

۲۰۱۵ Ford Mustang

فورد موستانگ در سال ۲۰۱۴، ۵۰ ساله خواهد شد و جای تحسین است که جشن تولد خود را با مدلی با طراحی جدید برگزار خواهد کرد. مدل ۲۰۱۵ این برند، ماه گذشته معرفی شد و به نظر می رسد در آوریل ۲۰۱۴ به نمایشگاه ها راه خواهد یافت.

عکس ماشین های اسپرت 2014

عکس ماشین های اسپرت ۲۰۱۴

 

این مدل جدید از طراحی جدید که همچنان حالتی کلاسیک دارد با ترکیبی از ۴،۶،۸ سیلندر در موتور بهره می برد. قابلیت های دیگر شامل استفاده از سیستم فنری مستقل در عقب و دستگاهی برای کنترل خودکار خودرو در مواقع بحرانی است.

Lamborghini Huracan LP610-4

این جمع بدون حضور لامبورگینی، قطعا حال و هوای خوبی نخواهد داشت.لامبو تصمیم گرفته گالاردو، پرفروش ترین مدل خود را با مدلی جدید جایگزین کند. Huracan LP610-4 ، گالاردو را سرفراز خواهد کرد و از موتور V10، ۵٫۲ لیتری با ۶۱۰ اسب بخار و سیستم پیش ران چهارچرخ بهره می برد.

تصاویر Lamborghini Huracan LP610

تصاویر Lamborghini Huracan LP610

 

با بدنه فیبرکربنی سبک، این خودرو از سیستم تعویض دنده ۷ تایی برای رسیدن به سرعت ۶۲ مایل در ساعت در ۳٫۲ ثانیه و سرعت نهایی بیش از ۲۰۰ مایل برساعت بهره می برد. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی Geneva در ماه مارس در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

Lexus RC F

Lexus نیز از سری جدید F خود رونمایی خواهد کرد. این خودرو برای رقابت با سری M بی ام دابلیو و مدل جدید مرسدس بنز به بازار عرضه خواهد شد. این مدل جدید، به احتمال یاد، RC F نام گذاری خواهد شد که در واقع مدل به روز رسانی شده RC چهار دربی است که در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودروی توکیو معرفی شده بود.

تصاویر ماشین Lexus RC F

تصاویر ماشین Lexus RC F

 

خودروی جدید، موتوری بزرگ تر و قوی ترخواهد داشت و به احتمال زیاد از موتور V8، ۵ لیتری با ۴۵۰ اسب بخار بهره خواهد برد و از سوی دیگر به بدنه فیبر کربنی تجهیز خواهد شد.

McLaren P13

مک لارن همواره حرف های زیادی برای گفتن داشته و ثابت کرده می تواند رقیبی جدی برای فراری به حساب آید. این شرکت خودروسازی، اکنون تمرکز خود را بر روی فروش تعداد خودروی بیشتر، معطوف کرده است. P13 نیز اگرچه یک سوپرکار به حساب می آید اما نسبت به مدل هایی مانند MP4-12C قیمت پایین تری خواهد داشت و توانایی رقابت با خودروهایی مانند Audi R8 و Porsche 911 Turbo را دارد.

عکس جدید McLaren P13

عکس جدید McLaren P13

 

طراحی این خودرو، شباهت زیادی با P1 دارد ولی به هرحال شباهت های فنی آن با ۱۲C بیشتر است و تنها از شاسی فیبر کربنی و نسخه به روز رسانی شده ۳ لیتری موتور V8 بهره می برد.

Mercedes-Benz S-Class Coupe

پرچمدار دو درب مرسدس از این به بعد با کلاس CL شناخته نخواهد شد و لقب S-Class را همانند خودروهای چهاردرب خواهد داشت. همانطور که در نمایش اولیه طرح S-Class کوپه در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سال ۲۰۱۳ مشاهده کردیم، این خودرو طراحی برپایه خودروی سدان کلاس S، ۲۰۱۴ خواهد داشت.

دانلود عکس ماشین

دانلود عکس ماشین

 

این تغییر به منزله استفاده از تکنولوژی و راحتی بالاتر در کنار طراحی جالب است. علاوه بر موتور V8 و سیستم هوشمند کنترل، باید منتظر ماند و دید آیا مرسدس از صندلی های ماساژور و یا سیستم معطر کننده هوا در این خودرو بهره خواهد گرفت یا خیر!

MINI Cooper John Cooper Works

مینی، این کوپر را به عنوان طرحی اولیه در نمایشگاه خودروی دیترویت در سال ۲۰۱۴ به نمایش گذاشت. در این مدل جدید از موتوری قدرتمندتر و فنرهایی بهینه شده برای تطابق با طراحی مسابقه ای این خودرو استفاده شده است.

ماشین های تاپ 2014 + تصاویر

ماشین های تاپ ۲۰۱۴ + تصاویر

 

دیدن این خودروی جدید با موتور توربوشارژ ۲ لیتری قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

Porsche Boxster/Cayman GTS

مدل های پیشین GTS پورشه، عملکرد خوبی داشتند و به نظر می رسد Boxster و Cayman GTS نیز بتوانند همین روند را دنبال کنند. آن طور که از شواهد و قرائن پیداست، این دو مدل در نمایشگاه خودروی پکن در سال ۲۰۱۴ به نمایش گذاشته خواهند شد.

Porsche Boxster/Cayman GTS

Porsche Boxster/Cayman GTS

 

بهینه سازی های انجام شده شامل افزایش توان به میزان ۱۵ اسب بخار، سیستم کنترل پایداری پورشه (PASM) و تغیرات داخلی و خارجی در طراحی این خودرو است.

Tesla Model X

تسلا موتور با عرضه مدل S سروصدای زیادی در بازار خودروها به پا کرد و شاید به همین دلیل، این شرکت عرضه Model X را به تاخیر انداخت، اما به نظر می رسد سال ۲۰۱۴، زمان عرضه مدل ایکس خواهد بود.

تصاویر جدید از ماشین Tesla Model X

تصاویر جدید از ماشین Tesla Model X

 

به جز درب های نامتعارف، به نظر می رسد مدل ایکس برای طرفداران مدل اس، آشنا باشد. این دو خودرو، پلتفرمی مشترک دارند و از مولفه های الکتریکی یکسانی در آن ها استفاده شده است. این خودرو، گزینه ای مناسب برای دوست داران محیط زیست نیز به حساب می آید.




تصاویر جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014
نوشته شده در یک شنبه 13 بهمن 1392
بازدید : 1305
نویسنده : mr.carr

یکی از امکاناتی که اینترنت فراهم می آورد امکان دید زدن به مدل هایی است که حالاحالاها تا پرده برداری از آن ها مانده است. جدیدترین مدل مرسدس بنز SLS AMG سری Black یکی از همین مدل ها است که در اتوشوی LA رونمایی خواهد شد. این مدل که اخیرا به سری Black پیوسته است، تاثیرگذارترین و خوش ساخت ترین عضو مجموعه است و در راستای ارتقای عملکرد و کاهش وزن اتومبیل های آن طراحی شده است. در زیر کاپوت آن یک موتور ارتقا یافته 6/2 لیتری 8 سیلندرv شکل نهفته است. نیروی تولیدی آن 39 اسب بخار افزایش یافته و به 622 اسب بخار رسیده است. محدوده دور موتور از 7200 دور در دقیقه به 8000 دور در دقیقه افزایش یافته است.

تصاویر جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

تصاویر جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

تصاویر جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

تصاویر جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

تصاویر جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014




عکس هایی از بهترین اتومبیل های روز دنیا
نوشته شده در شنبه 12 بهمن 1392
بازدید : 913
نویسنده : mr.carr



عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)
نوشته شده در شنبه 12 بهمن 1392
بازدید : 462
نویسنده : mr.carr
در تصاویر زیر نمونه هایی از جذاب ترین و زیباترین اتومبیل های روز دنیا را به نمایش گذاشتیم. به اعتقاد بسیاری در صنعت خودروسازی جهان بیان تعریفی از زیبایی و ارزیابی دقیق از این کلمه در نهایت به نظر و دیدگاه مصرف کنندگان باز می گردد.
 
 
عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 

عکس هایی از زیباترین ماشین های روز دنیا (17)

 




ماشین های فوق ستاره
نوشته شده در جمعه 11 بهمن 1392
بازدید : 518
نویسنده : mr.carr

Kia GT4 Stinger Concept

 

 

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب




این رو نگاه کن
نوشته شده در جمعه 11 بهمن 1392
بازدید : 373
نویسنده : mr.carr

ماشین عروس




مشخصات و بررسی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۴
نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 735
نویسنده : mr.carr
وقتی کراس‌آور متوسط نسل سوم و محبوب هیوندای سانتافه در سال ۲۰۱۳ به بازار آمد، تفاوت زیادی با مدل‌های قبلی خود داشت. هیوندای به پرسش‌های زیادی در آن پاسخ داده بود؛ از جمله این که حداکثر اندازه این کلاس ماشین چقدر باید باشد.

 مشخصات و بررسی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۴
 
بر این اساس تولید سانتافه در دو مسیر اصلی قرار گرفت. سانتافه اسپورت که با اندازهٔ قبلی و با گنجایش ۵ سرنشین، و سانتافه که عنوانی برای خودروهایی بود که فاصله محور چرخ‌های طولانی‌تری داشتند و سه ردیف صندلی در صندلی در آن‌ها جای می‌گرفت که بسته به طراحی‌های داخلی، می‌توانستند ظرفیت ۶ یا ۷ نفر را داشته باشند.
 
 مشخصات و بررسی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۴
 
بنابراین، می‌توان گفت که سانتافه اسپرت، شکاف موجود در خط تولید هیوندای را پر کرد و خودروی سانتافه جایگزین مدل بزرگ‌تر و مشابه خود، یعنی وراکروز شد.
 
 
سانتافه‌های اسپرت از یک موتور چهار سیلندر ۲/۴ لیتری استفاده می‌کنند که ۱۹۰ اسب بخار قدرت دارد و این در حالی است که موتور ۲ لیتری توربو ۲۶۴ اسب‌بخاری را نیز می‌توان انتخاب کرد.
 
همچنین اگر موتور V6 با گنجایش ۳/۳ لیتر بر روی آن نصب شود، با توجه به فاصله زیاد محور چرخ‌ها، قدرتی معادل ۲۹۰ اسب بخار تولید خواهد کرد. به عنوان یک مقایسه، می‌توان موتور ۳/۸ لیتری V6 را بر روی مدل وراکروز در نظر گرفت که ۲۶۳ اسب‌بخار قدرت ایجاد می‌کند.
 
دلیل این امر طراحی و ساخت جدید و استفاده از مواد سبک‌تر در سانتافه اسپرت است که آن را بیش از ۹۰ کیلوگرم از ورا کروز سبک‌تر می‌کند. شرایط اسپرتی این مدل هیوندای، از مدل‌های نسل قبل سانتافه بیشتر است و به راحتی می‌توان در پیچیدن‌ها، مانور داد.
 
 مشخصات و بررسی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۴
 
وزن کمتر، تنها به معنی عملکرد و کنترل بهتر نیست، بلکه مصرف بهینه سوخت را نیز سبب می‌شود. نیرومحرکه از سیستم انژکتور با پاشش مستقیم سوخت استفاده می‌کند که برای بهینه‌سازی مصرف سوخت بسیار مفید است. همچنین می‌توان وضعیت را به Active ECO تغییر داد و با محیط زیست بیشتر منطبق شد و مصرف بهینه سوخت را افزایش داد.
 
سانتافه گرند و سانتافه اسپرت به دو صورت دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل عرضه می‌شوند. سیستم پردازش اطلاعات بلو لینک هیوندای و ارتباط تلفنی با بلوتوث از موارد اشتراک همهٔ مدل‌هاست. رادیو موج متوسط و کوتاه و همچنین Sirius/XM به همراه ورودی سی‌دی و اتصال آی‌پد در دسترس است و همچنین سیستم راهبری که می‌توان در هنگام خرید آن را انتخاب کرد.

 مشخصات و بررسی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۴
 
 
هیوندای از طراحی‌های خود با عنوان خاص «پیکره سیال» نام می‌برد که اتفاقاً، کاملاً در مورد سانتافه اسپرت صدق می‌کند.
 
در طراحی، جزئیات با ظرافت اعمال شده‌اند و نمای کلی خودرو، قدرتمند و دینامیک نشان می‌دهد. جلوبندی کروم زیبا، نیاز به دقت بیشتر در نشانه H برای مطمئن شدن از کمپانی سازنده، هیوندای، دارد. همچنین چراغ‌های LED، نمای جالبی برای خودرو ایجاد می‌کنند.
 
 مشخصات و بررسی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۴
 
اگر پکیج‌های «تکنولوژی» و «چرم و تجهیزات ویژه» را انتخاب کنید، قیمت نهایی خودرو، نزدیک به ۳۶ هزار دلار برایتان آب می‌خورد؛ چیزی که در خودروی تست این بررسی انجام شده است. امّا در همین حال، حس یک خودروی لوکس را در یک مدل از هیوندای تجربه خواهید کرد: یک کابین راحت و مطمئن. سانتافه اسپرت ۲۰۱۴ نمادی از پیشرفت هیوندای بعد از ورودش به بازار در دهه ۸۰ میلادی است.

البته اگر فکر می‌کنید که این خودرو کاملاً کره‌ای است، سخت در اشتباهید؛ ساخت نهایی هیوندای سانتافه اسپرت در وست‌پویینت ایالت جورجیا در امریکا انجام شده است.
 
 
 
طراحی جدید هیوندای برای سانتافه، از فولاد کششی سبک‌تر استفاده کرده است و همین امر، باعث شده تا مقاومت در برابر پیچش افزایش یافته و بدنه ماشین، بهتر نیروهای وارده را جذب کند. ایمنی بیشتر در کابین، سری کامل کیسه‌های هواست که کیسه‌های هوای اضافی برای زانو و همچنین کنار سر راننده در نظر گرفته شده است.
 
سیستم ترمز در چهار چرخ و ضد قفل استفاده شده و انتقال ترمز الکترونیکی (EBD) و همراه ترمز (BA) از بخش‌های فعال سیستم مدیریت وسیله نقلیه هستند.
 
همچنین سیستم تشخیص جای پارک بر پایه امواج صوتی در سانتافه اسپرت وجود دارد. این خودرو توانسته بالاترین امتیاز ایمنی را از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های امریکا (IIHS‌) دریافت کند. در مجموع، سانتافه اسپرت، راحتی را با عملکرد خوب و ایمنی درآمیخته است. مشخصات کامل و نتایج تست هیوندای سانتافه را در ادامه ببینید.

 مشخصات و بررسی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۴
 

مشخصات فنی:

  • نوع خودرو: کراس‌آور شاسی‌بلند، دو دیفرانسیل
  • قیمت مدل تست: ۳۵۹۲۵ دلار (قیمت پایه: ۲۹۴۵۰ دلار).
  • نوع موتور: DOHC 16-valve inline-4  با توربو شارژر و خنک‌کننده داخلی، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، سوخت‌رسانی مستقیم انژکتوری.
  • گنجایش: ۱۹۹۹ سی‌سی.
  • قدرت: ۲۶۴ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۳۶۴/۷ نیوتن متر در ۱۷۵۰-۳۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ دنده اتوماتیک و قابلیت‌تغییر به صورت دستی.
 
 مشخصات و بررسی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۴
 

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۷ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۹ متر.
  • عرض: ۱/۸۸  متر.
  • ارتفاع: ۱/۶۹ متر.
  • وزن کلی: ۱۶۸۱ کیلوگرم.

تست‌ شتاب:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۸/۶ ثانیه.

مصرف سوخت:

  • سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا : ۹/۶۳ لیتر در شهر و ۷/۲۲ لیتر در بزرگراه.
  • مصرف سوخت در تست: ۹/۱۲ لیتر در صد کیلومتر.
 



بازدید : 381
نویسنده : mr.carr

رولز رویس، فراری، استون مارتین، پورشه، مرسدس بنز و…..تنها بخشی از این خودروها بوده که مبلغ متوسط آنها از حداقل یکصد هزار یورو آغاز و حتی تا بیش از یک میلیون دلار تخمین زده می شود.

 
 میکا ناصر دانشجوی همین دانشگاه که تصاویر این خودورها را در فاصله چند روز و در مدت زمان بسیار کوتاه ثبت کرده خاطر نشان کرده فرصت کافی برای ثبت کلیه خودروهای شاخص در پارکینگ این دانشگاه را نداشته و حتی خودروهایی بوده اند که در زمان پارکشان، ناصر به دلیل عدم حضور نتوانسته از آنها عکس تهیه کند.
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
 اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
 اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر
 
اینجا دانشگاه هست یا نمایشگاه ابر خودروها !+ تصاویر



غول پیکر ترین ماشین فورد را ببینید !+ عکس
نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 1948
نویسنده : mr.carr
این ماشین یک فورد مدل F-650 Super است که یکی از غول پیکر ترین خودرهای تولید این شرکت میباشد.
 
 غول پیکر ترین ماشین فورد را ببینید !+ عکس
 
غول پیکر ترین ماشین فورد را ببینید !+ عکس
 
غول پیکر ترین ماشین فورد را ببینید !+ عکس
 
غول پیکر ترین ماشین فورد را ببینید !+ عکس
 
غول پیکر ترین ماشین فورد را ببینید !+ عکس
 
غول پیکر ترین ماشین فورد را ببینید !+ عکس
 
غول پیکر ترین ماشین فورد را ببینید !+ عکس



بررسی شورولت SS سدان 2014
نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 539
نویسنده : mr.carr

حالا که سهم دولت در کمپانی جنرال موتورز زیر ۵ درصد است، خودروساز با فراغ بال بیشتری دست به تنوع و نوآوری در مدل‌های جدید می‌زند. این قضیه به خصوص در مورد شورولت، واقعیت دارد؛ جایی که در خط تولید خودروها، از «اسپارک» گرفته تا «سابوربان»، برای بهتر شدن عملکرد خود در تلاشند.

Chevrolet SS 2014

Chevrolet SS 2014


جدیدترین خودروی لوکس و جنجالی، شورولت SS است که موتور کلاسیک V8 دارد و دیفرانسیل آن در عقب قرار گرفته است. این خودرو، برای مشتاقانی که درهای بیشتر، فاصله‌ی پاهای بیشتر در جلوی صندلی‌ها و محل قرار دادن وسایل بزرگتر می‌خواهند، همه چیز را درنظر گرفته و بیشتر از خودروهایی مانند کامارو و کوروت به فکر مشتریان خود بوده است. این خودرو در استرالیا تولید می شود.

Chevrolet SS 2014

Chevrolet SS 2014


نسبت به کلاس خودرو، عملکرد آن در شتاب، آن‌طور که همه انتظار دارند نیست. شورولت SS مدل ۲۰۱۴ دارای وزنی برابر با ۱۷۸۳ کیلوگرم است. همچنین تایرهای بریج‌استون پوتنزا RE050A در آن به کار رفته اند و از سیستم گیربکس شش دنده اتوماتیک استفاده می‌کند. این موارد، در کنار ۴۱۵ اسب‌بخاری که نیرو محرکه موتور تولید می‌کند، باعث شده‌اند تا شورولت SS به سرعت شتاب گرفته و در مدت ۴/۵ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین با این خودرو می‌توان تنها در مدت ۱۲/۹ ثانیه از خط یک‌چهارم مایل با سرعت پایانی ۱۷۸/۶ کیلومتر بر ساعت گذشت. بنابراین، کاملاً می‌تواند با کامارو رقابت داشته باشد و تنها حدود نیم‌ثانیه با C7 کوروت تفاوت دارد و از آن عقب‌تر است. البته اگر سیستم گیربکس دستی برای این خودرو ارائه می‌شد، می‌توانست برای تست پتانسیل درگ مفید باشد.

 

 

شورولت SS در کنار کامارو و کوروت

شورولت SS در کنار کامارو و کوروت


خودروهای SS شورلت همواره خود را برای رقابت در مسابقات نسکار (NASCAR) آماده می‌کنند. بنابراین، شورلت SS مدل ۲۰۱۴ نیز از یک موتور V8 برای پیشرانه‌ی خود استفاده می‌کند. این موتور می‌تواند از مرز ۶۰۰۰ دور در دقیقه نیز رد شده به ۶۶۰ دور در دقیقه برسد و سوخت زیادی را به مصرف برساند. به جای تکنولوژی‌ جدید LT1، با مواردی مانند زمان سوپاپ متغیر و انژکتور مستقیم که در موتور کوروت به کار رفته، در این خودرو، از موتور LS3 V-8 استفاده شده است. این موضوع، باعث شده تا سازمان حفاظت محیط زیست، مالیات اضافه‌ای به اندازه ۱۳۰۰ دلار برای خریداران درنظر بگیرد و قیمت پایه این خودرو را به ۴۴ هزار و ۴۷۰ دلار برساند.

Chevrolet SS 2014 interior

Chevrolet SS 2014 interior


اطمینان داشته باشید که سواری با SS همان حس و حال کامارو را خواهد داشت. تایر‌های بریج‌استون تا نیروی 0.95g، محکم به زمین خواهند چسبید؛ حرکت بدنه خودرو به آرامی انجام می‌شود و با این حد از چسبندگی، تنها یک اشاره برای پیچیدن کافی است. به لطف کمک فنرهایی که از کمپانی بی‌ ام و قرض گرفته شده‌اند، شورولت SS می‌تواند بر روی هر جاده ناهمواری، محکم و استوار به حرکت خود ادامه دهد. بدنه نیز، ساختاری صلب و بدون سر و صدا دارد. همچنین، سیستم کمک‌فرمان الکتریکی، هدایت اتومبیل را در سر پیچ‌ها و دور زدن‌ها، بسیار ساده می‌کند. شورولت SS قادر است تا از سرعت ۱۱۲/۶۵ به فاصله ۴۶/۶۳ متر، کاملاً متوقف شود که با اختلاف کم، نسبت به کوروت، فاصله توقف بیشتری دارد.

 


SS به فضای داخل کابین نیز اهمیت داده است. در صندلی‌های جلو، هوا جریان دارد و همچنین در آن‌ها از گرم‌کننده استفاده شده است. همچنین، تکیه‌گاه‌های این صندلی‌ها بسیار راحت هستند و شرایط خوبی را برای سرنشین فراهم می‌آورند. همچنین، پدال در وضعیت مناسبی قرار گرفته و پدال‌ شیفتر‌های پلاستیکی، احساس کنترل خوبی را ایجاد می‌کنند. به‌علاوه، ترکیبی از چرم منفذ‌دار، چرم جیر خاکستری، دوخت قرمز‌رنگ و بخش‌های کمی از پلاستیک سخت، فضایی دلپذیر در داخل پدید آورده است. شاید نکته منفی، استفاده نکردن از قابلیت بالا‌آمدن صفحه نمایش لمسی است که در بسیاری از سدان‌های جدید شورولت وجود دارد. سیستم «مای‌لینک» شورولت، با استفاده از مونیتور ۸ اینچی، قابل‌دسترسی است. ابزارهای دیگری نیز مانند سیستم ارتباطی «آن‌استار»، سیستم راهبری، ارتباط بلوتوث، پورت USB، رادیوی ماهواره و سیستم صوتی با ۹ اسپیکر، به صورت استاندارد در شورولت SS عرضه می‌شوند. صفحه نمایش، در هر لحظه، دور موتور، سرعت، جهت جغرافیایی، شتاب جانبی و دمای محیط را نشان می‌دهد. شورولت SS، اولین خودروی با عملکرد سطح بالایی است که سیستم دستیار پارک اتوماتیک را ارائه می کند. برای این منظور، از ابزارهای ایمنی شامل دوربین عقب، هشدار ترافیک جلو، عقب و کناره‌ها و هشدار عبور از خط‌‌ ‌کشی استفاده می‌شود. ترمزهای جلوی برمبو، خنک‌کننده‌های موتور و سیستم انتقال، چرخ‌های آلیاژ آلومینیومی و دیفرانسیل ضدّ لغزش، از دیگر لوازم استاندارد این خودرو به شمار می‌روند. شورولت SS از صندلی‌های مناسبی در عقب استفاده کرده و دو فرد بزرگسال یا سه بچه، می‌توانند از آن‌ها، بدون هیچ شکایتی، استفاده کنند.

 


شورولت SS با طراحی زیبا و دل‌نشین، می‌تواند نظر هر علاقه‌مند به خودرویی را به خود جلب کند. ولی با این‌حال، استفاده از موتور LT1 و گیربکس دستی، این خودرو را به کمال بیشتری خواهد رساند. در ادامه ویژگی و نتایج بررسی، مرور می‌شوند.

 


مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۵ سرنشین، چهار در سدان.
  • قیمت مدل تست: ۴۵۷۷۰ دلار (قیمت پایه: ۴۵۷۷۰ دلار).
  • نوع موتور: pushrod 16-valve V-8 ، بدنه و رویه آلومینیومی، سوخت‌رسانی پورت انژکتوری.
  • گنجایش: ۶۱۶۲ سی‌سی.
  • قدرت: ۴۱۵ اسب بخار در ۵۹۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۵۶۲/۷ نیوتن متر در ۴۶۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶دنده اتوماتیک با پدال‌شیفتر .

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۹۲ متر.
  • طول ماشین: ۴/۹۷ متر.
  • عرض: ۱/۹ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۷ متر.
  • وزن کلی: ۱۷۸۳ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۵ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۰/۵ ثانیه.
  • صفر تا ۱۹۳/۱ کیلومتر بر ساعت: ۲۸/۶ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۱ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۲/۹ ثانیه با سرعت ۱۷۸/۶ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۵۷/۴۹ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۶ متر.
  • نیروی گریز از مرکز در سر پیچی به قطر ۹۱/۴ متر: 0.95 g

مصرف سوخت:

  • سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا : ۱۲/۳۸ لیتر در شهر و ۸/۲۵ لیتر در بزرگراه
  • مصرف سوخت در تست: ۱۰/۱۹ لیتر در صد کیلومتر.



تصاویر تازه از لامبورگینی اوراکان
نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 424
نویسنده : mr.carr

این روزها جانشین گایاردو هنوز نیامده گرد و خاکی بلند کرده است. اوراکان هنوز حضور رسمی خود را جشن نگرفته اما همین حالا نمونه رودستر آن برای سال 2016 هم توسط تاپ اسپید معرفی شده است و این نشان دهنده شوقی است که علاقه مندان لامبورگینی از ورود این طوفان به پا کرده اند!

2016 Lamborghini Huracán LP 610-4 Roadster

2016 Lamborghini Huracán LP 610-4 Roadster


ظاهرا نمونه کانورتیبل همانند اونتدور رودستر، از یک سقف سخت دو تکه فیبر کربنی بهره می برد که قابل جدا شدن و قرار گرفتن در فضای بار است. موتور 5.2 لیتری V-10 مدلهای کوپه و رودستر نیز یکسان خواهد بود. یعنی 610 اسب بخار نیرو در دور موتور 8250 و گشتاور 413 پوند فوت در 6500 دور در دقیقه. این شما و این آخرین تصاویر از لامبورگینی اوراکان LP 610-4




Corvette Stingray Z06
نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 458
نویسنده : mr.carr

اولین تصاویر رسمی از Z06 یک روز قبل از رونمایی این خودرو در نمایشگاه دیترویت به رسانه‌ها راه یافت. طراحی تهاجمی، اضافات آیرودینامیکی و قوس گلگیرهای برآمده، این خودرو را از سایر مدلهای استینگریی متمایز می‌کند.

Corvette Stingray Z06

لبه آیرودینامیکی فیبر کربنی که از زیر سپرهای جلو آغاز می‌شود و دور گلگیرهای جلو پیچیده شده و از اسکرت های کناری به شکل زیبایی به عقب امتداد می‌یابد و به دیفیوزر عقب ختم می‌شود و با اسپویلر خاص عقب خودرو هم تناسب جالبی را به وجود می‌آورد در کنار هواکش‌های متعدد درپهلوها و روی کاپوت و فرم خاص هواکش مشبک لانه زنبوری سپر جلو، ترکیبی هیجان انگیز را خلق کرده‌اند.

Corvette Stingray Z06

چراغهای جلو نیز اندکی تغییر کرده‌اند و لامپها در یک پس زمینه دودی قرار گرفته‌اند. بعلاوه چرخهای آلیاژی مشکی رنگ نیز بزرگتر از انواع معمولی هستند. در داخل کابین با تغییرات اندکی در تریم و دکمه‌ها روبروییم. دایره فرمان هم در پایین خود به سبک خودروهای مسابقه ای، تخت شده است. Z06 از سیستم جدید ضبط داده‌ها نیز بهره می‌برد. این سیستم که PDR نامیده می‌شود با کمک دوربین جلو و میکروفن داخل کابین در کنار بخشهای مربوط به ضبط اطلاعات تله متری خودرو از جمله سرعت، دور موتور، گیربکس، زاویه فرمان و چرخها، نیروی ترمز و سایر اطلاعات و با همراهی گیرنده GPS خودرو همه اطلاعات را در یک حافظه فلش 8 یا 32 گیگابایتی ضبط می‌کند. این یعنی یک جعبه سیاه که تا 13 ساعت آخر رانندگی شما را کاملاً در خود ذخیره کرده است.

اما مهمترین بخش شورولت کوروت Z06 را باید موتور 8 سیلندر سوپرشارژر آن دانست. این موتور جدید 620 اسب بخار و 881 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.




هیوندای جنسیس 2014 چه مشخصاتی دارد؟+تصاویر
نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 388
نویسنده : mr.carr

همه‌چیز از سال 2008 شروع شد. زمانی که هیوندای‌ موتورز کره خبر از عرضه یک محصول جدید در کلاس لوکس‌ها داده بود.

محصول جدید شرکت در نمایشگاه نیویورک درست در میان بزرگان خودروسازی پرده‌برداری شد. طراحی Genesis بی‌اندازه مدرن و هم‌رده با رقبای اروپایی و آمریکایی‌اش بود. به گفته مدیر اجرایی شرکت، این خودرو اولین تجربه هیوندای برای حضور در بازارهای جهانی بود. یعنی جایی که اینفینتی سری M، لکسوس سری GS، مرسدس‌بنز Eکلاس و ب‌ام‌و سری 5 جایی برای نفس کشیدن دیگران باقی نمی‌گذاشتند.

اما جنسیس با موتورهای قدرتمند 3.3 و 3.8 لیتری شش سیلندر و 4.6 و 5 لیتری هشت سیلندر و مهم‌تر

از همه با قیمتی بی‌اندازه کمتر از رقبا روی کار آمد و از قضا موفق هم شد.

در سال اول عرضه بیش از 50 هزار دستگاه از این خودرو در سرتاسر دنیا فروخته شد.

دباره نسخه 2014

پیست معروف نوربرگ‌رینگ آلمان چندی است خودرویی مشکوک را در حال تست‌های میدانی به خود

می‌بیند. کمی بعد از آغاز آزمون‌های فنی معلوم شد که این خودرو نسل جدید هیوندای جنسیس است. مدلی که بیشتر با نام جنسیس 2014 شناخته می‌شود.

مدل فوق تحت تدابیر شدید «ضد جاسوسی صنعتی»، زیر پوشش سنگینی از کاورهای استتاری قرار گرفته است.

اما با این حال کارشناسان برجسته خودرویی می‌توانند چهره این خودرو را تا حدودی حدس بزنند. گفته می‌شود جنسیس جدید زبان طراحی مدل مفهومی HCD-14 را به ارث می‌برد.

درباره نوع قوای محرکه نیز به نظر می‌رسد باید منتظر همان موتور 3.8 لیتری شش سیلندر Vشکل با 333 اسب‌بخار نیرو باشیم. هم‌چنین برای نسخه‌های لوکس‌تر یک موتور 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل با 429 اسب‌بخار در نظر گرفته خواهد شد.

جعبه‌دنده استاندارد برای هر دو مدل 8 سرعته اتوماتیک است. اما خبر حیرت‌انگیز آن است که هیوندای می‌‌خواهد از جعبه‌دنده‌های 10 سرعته نیز روی جنسیس‌ها رونمایی کند.

نکته جالب آن است که برای اولین‌بار می‌خواهند این جنسیس را با سیستم انتقال قدرت AWD (همه چرخ‌های متحرک) یا همان دو دیفرانسیل راهی بازار کنند.

 

در بازار فعلی این آخرین مدل جنسیس است



کانسپتی که می‌گویند مبنای طراحی می‌شود

 

از نمایی دیگر

 

عکسی از داخل کابین



گفته می‌‌شود جنسیس نهایی این‌شکلی است



یک تجسم کامپیوتری از محصول آینده



اجزای مدرن کابین به خوبی دیده می‌شود



مغزی چراغ‌ها با لامپ‌های LED



 

تست‌های میدانی زیر پوشش استتاری



آزمون حضور در خیابان‌های شهری



شکار شده توسط یک عکاس آماتور


 



بازدید : 1245
نویسنده : mr.carr

هیوندای اعلام کرده که برای مدل های 2014 آزرا (گرنجور) کاهش قیمت قابل ملاحظه 1250 دلاری را در نظر گرفته است. این در حالی است که فهرست تجهیزات استاندارد این خودرو نیز غنی‌ تر شده است.
قیمت پایه هیوندای آزرا 2014 از 31 هزار دلار شروع می‌شود. در این مدل ها، یک صفحه نمایش 6 اینچی با دوربین عقب به صورت استاندارد وجود دارد. البته با پرداخت بیشتر می توان آینه با نشان دهنده نقاط کور و کامپیوتر سفری با نمایشگر LCD را نیز دریافت کنید. رینگهای 18 اینچی آلیاژی با تایرهای 245/45 R18 به‌صورت استاندارد و 19 اینچی سفارشی با تایرهای 245/40 R19 وظیفه حرکت این سدان را روی جاده بر عهده دارند.

تصاویر را به همراه توضیحات بیشتر در ادامه مشاهده کنید.

به نقل از پدال، نسخه لیمیتد هم قیمت پایه 34750 دلار دارد که شامل نمایشگر 8 اینچی و سیستم ناوبری، دریچه‌های تهویه ردیف دوم و سیستم مجزای تهویه برای سرنشینان جلو و عقب، گرم کن صندلی‌های جلو (عقب اختیاری) و محفظه گرم کن دار دستکش‌ها می‌شود.
پیشرانه شش سیلندر خورجینی 3.3 لیتری با توان 293 اسب بخار در دور 6400 و گشتاور 255 نیوتن متر در دور موتور 5200 که به یک گیربکس شش سرعته خودکار با امکان تعویض دستی متصل می‌شود، همچنان حفظ شده‌اند. تنظیمات و بهینه سازی موتور باعث بهبود عملکرد مصرف سوخت شده و اکنون 12.38 لیتر در شهر و 8.11 لیتر در بزرگراه و میانگین 10.23 لیتر در صد کیلومتر، مصرف سوخت آزرای 2014 است.

 

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014

عکس های زیبا از هیوندا آزرا 2014




بازدید : 399
نویسنده : mr.carr

 

ارزان‌ترین شاسی‌بلند اتوماتیک بازار ایران

 علاقه‌مندان به خودرو های شاسی‌بلند دیگر نیاز نبود مبلغی حدود 100 میلیون‌تومان را برای سواری با یک شاسی‌بلند پرداخت کنند و این موضوع تا حد زیادی روی فروش خودرو‌های کلاس SUV در ایران تاثیر گذاشت به گونه‌ای که مدل X33 شرکت مدیران خودرو به سرعت توانست آمار فروشش را به رتبه اول این شرکت برساند و این‌گونه تب عرضه خودرو‌های چینی در کلاس‌های مختلف به بازار ایران داغ‌تر شد . 

خودرو‌های چینی همچنان برچسب بی‌کیفیتی را به عنوان بزرگ‌ترین نکته منفی به یدک می‌کشیدند و عدم عرضه گیربکس اتوماتیک برای این خودرو‌ها به نگرانی اصلی بازار تبدیل شده بود . ورود جیلی به بازار ایران تا حد زیادی این تصور را تغییر داد. جیلی با خودرو سدان EC7 به بازار ایران قدم گذاشت و به سرعت به خودرویی محبوب با قیمتی حدود 50 میلیون‌تومان بدل شد . مشتریان دیگر به EC7 مانند دیگر برند‌های چینی با نگه بی کیفیتی نگاه نمی‌کردند زیرا آمار ، تجرب مالکان و شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت جیلران موجب شده بود EC7 به یکی از اصلی‌ترین انتخاب مشتریان خودرو‌های ایرانی بدل شود به گونه‌ای که بیش‌تر خریداران این خودرو بر اساس امار پیش‌تر مالک تولیدات ایران‌خودرو یا مگان بوده‌اند. 

کیفیت ساخت و رانندگی سدان جیلی در ایران موجب شد این برند یک قدم جلوتر از هموطنانش در ایران به حرکت ادامه دهد و برای تثبیت این پیشرفت تیر خلاص جیلی نیز به بازار ایران شلیک شود ! ارزان‌ترین شاسی‌بلند بازار ایران ، اولین شاسی‌بلند گروه خودروسازی جیلی چین و یکی از پیشرفته‌ترین خودرو‌های چینی وارد‌شده به بازار ایران پاسخی است که جیلی با آن قصد دارد تعریفی جدید از یک شاسی‌بلند اقتصادی و با کیفیت به بازار ایران ارائه نماید . این خودرو X7 نام دارد و با برند جیلی-امگرند به ایران عرضه خواهد شد .

تولد شاسی‌بلند زیبای جیلی :

X7 برای اولین بار توسط شرکت جیلی در سال 2012 معرفی شد . چینی‌ها به آن خودرو طلایی می‌گویند و مسئولان جیلی معتقدند که ترکیب پیشرانه و گیربکس استرالیایی این خودرو با توجه به نظرسنجی ‌های جامع انجام شده یکی از بهترین شاسی‌بلند‌ها را خلق کرده است . این خودرو به صورت رسمی در آگوست سال جاری میلادی رونمایی شد . جیلی مدت زیادی است که مالکیت کمپانی سوئدی ولوو را بر عهده دارد و از این جهت می‌توان ردپای ایمنی بالای محصولات ولوو را در تولیدات این خودروساز چینی نیز مشاهده کرد به گونه‌ای که این خودرو برای کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه اروپایی EuroNCAP طراحی شده است و در آزمایشات موسسه C-NCAP چین موفق به کسب امتیاز 5+ شده و از این جهت به عنوان نخستین خودرو ساخت چین شناخته می‌شود که چنین امتیازی را از آن خود کرده است .

جایگاه جیلی در بازار چین و کشور‌های دیگر :

جیلی تا پیش از معرفی و ارائه شاسی‌بلند X7 به بازار‌های جهانی حضور کمرنگی در بازار‌ کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اروپایی داشت اما با معرفی این محصول اوکراین ، آفریقای جنوبی و بخش زیادی از کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس به خصوص عربستان سعودی به مشتریان پروپا قرص جیلی پیوستند . این برند چینی هم‌اکنون جایگاه هشتم فروش را در بین برند‌های حاضر در عربستان سعودی در اختیار دارد و پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری این جایگاه به رتبه هفتم ارتقاء پیدا کند .

آرایش ایتالیایی برای X7 :

در بررسی طراحی دوست‌داشتنی X7 پیش از هر چیز نام معتبر شرکت طراحی جیوجیارو ایتالیا خودنمایی می‌کند . این شرکت که از سال 1968 تا کنو نبا نام ایتال‌دیزاین-جیوجیارو مشغول فعالیت است تا کنون طراحی خودرو‌های بزرگی از برند‌های مزراتی ، آلفارومئو ، فیات ، دوو و ... را بر عهده داشته است . X7 نیز یکی از طرح‌های درخشان دیگر این شرکت طی سال‌های اخیر به شمار می‌آید . طراحی کلی خودرو به خصوص در نمای جانبی به عقیده کارشناسان شباهت زیادی به نسل سوم تویوتا RAV4 دارد . با این حال این موضوع تنها یک حس است چرا که بدنه ساده و مسطح RAV4 نسل سوم در مقایسه با X7 تفاوت‌های زیادی دارد . در طراحی X7 عضلات نقش پررنگی را بر عهده دارند . برآمدگی روی گلگیر عقب و جلو ، طراحی خاص چراغ جلو و نمای شکسته بخش انتهایی خودرو بازی شکستگی‌ها و قوس‌ها با طرح ساده RAV4 هستند که X7 را از نظر جلوه بصری یک قدم فراتر از این خودرو قرار می‌دهند . اگر گشتی در بازار بزنید و علت اصلی خرید خودر وسدان EC7 جیلی را از خریداران جویا شوید مطمئنا در صدر این فهرست به طراحی زیبا و درخور توجه محصولات جیلی می‌رسید که در مدل X7 نیز ادامه داشته است .

X7 در دسته شاسی‌بلند‌های جمع‌و‌جور شهری قرار می‌گیرد و یکی از اصلی‌ترین رقبای آن کیا اسپورتیج است . X7 4.5 متر طول و 1.8 متر عرض دارد و ارتفاع آن به 1.7 متر می‌رسد. با بررسی این اعداد می‌توان دریافت که X7 حدود 10 سانتیمتر از کیا اسپورتیج طویل‌تر است و فاصله بین دو محور 2.6 متری آن حدود 4 سانتیمتر فضای بیش‌تر را در مقایسه با کیا اسپورتیج در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد . بخش عمده‌ای از این افزایش فضا در اختیار سرنشینان ردیف عقب X7 قرار گرفته است که در مقایسه با اسپورتیج این افزایش فضای پا کاملا محسوس است .آینه‌های جانبی بزرگ X7 نمایی کامل از عقب خودرو را در اختیار راننده قرار می‌دهند اما علاوه بر این آینه‌های بزرگ و آینه وسط با تکنولوژی الکتروکرومیک ( جلوگیری از تابش مستقیم نور خودرو‌های عقب به چشم راننده) نمایشگر 6.5 اینچی کنسول میانی به کمک دوربین‌ عقب تصویری کامل برای حرکت ایمن به سمت عقب نشان می‌دهد .

در شیشه‌های عقب و جلوی امگرند X7 بهره‌گیری از فناوری High Solar Energy-Absorbing یا به اختصار HSEA یکی از نقاط قوت این خورد ودر مقایسه با رقبا به شمار می‌آید . این تکنولوژی اجازه عبور امواج مضر نور خورشید را سلب می‌کند اما در عین حال روشنایی خوبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند . رینگ‌های این خودرو از نوع 5 پره آلومینیومی با سایز 17 اینچ هستند اما زاپاس در نظر گرفته شده برای آن از نوع 16 اینچی است که در زیر بخش بار قرار گرفته است . برای دسترسی به زاپاس ابتدا باید درب پنجم X7 را بکنید. در کف قسمت بار موکتی مخصوص قرار دارد که با کنار زدن آن با محل قرار گیری ابزار و فضاهای خالی جهت قرار دادن بار‌های کوجگ مواجه می‌شوید . در زیر این قسمت اهرمی است که با باز کردن آن زاپاس از زیر خودرو آزاد می‌شود . برای محافظت از زاپاس این خودرو همچنین زیباسازی نمای خارجی خودرو محفظه نگهدارنده‌ای همرنگ بدنه برای آن در نظر گرفته شده است که در قسمت میانی دیفیوزر عقب قرار دارد .

ایمنی

وقتی صحبت از ایمنی برای محصولات جیلی پیش می‌آید پیش از نام جیلی ، نام بزرگ ولوو در این عرصه خودنمایی می‌کند. جیلی به دلیل اهمیت بالای بحث ایمنی در خودرو‌های تولیدی‌اش مرکز تحقیقات مستقلی را برای این موضوع راه‌اندزای کرده است که ردپای ولوو نیز در آن به چشم می‌خورد . X7 در جدیدترین ازمایشان موسسان C-NCAP موفق به کسب امتیاز 5+ شده است که بنا بر گفته کارشناسان حداقل معادل 4 ستاره ایمنی از موسسه EuroNCAP اروپا است . سدان EC7 این شرکت نیز پیش‌تر به عنوا ناولین خودرو چینی موفق به کسب 3 ستاره ایمنی برای اولین بار از موسسه ایمنی اروپا شده بود . بر اساس گزارش موسسه تحقیقات خودرو چین (CATARC) این شاسی‌بلند جدید در جدیدترین آزمایش ها 50.3 امتیاز را کسب کرده است که در تاریخ خودروسازی چین و محاسبات C-NCAP بی‌نظیر است . X7 همچنین دومین شاسی‌بلند چین است که پس از هوندا CR-V توانسته چنین امتیازی را از آن خود کند . مطمئنا دستیابی به چنین سطحی از ایمنی بدون در نظر گرفتن تمهیدات لازم از سوی جیلی ممکن نبوده است لذا در ادامه به بررسی برخی از این تجهیزات می‌پردازیم . در بررسی ظاهری بدنه X7 چند نکته مهم بیانگر ایمنی بالای ساخت آن هستند. برای مثال وقتی قصد باز کردن درب‌موتور خودرو را داشته باشید با کاپوتی سنگین مواجه می‌شوید که از سوی جیلی به عنوان جاذب اولیه ضربه در تصادفات از جلو معرفی شده است . ضربه‌گیر‌های تعبیه شده پشت سپر این خودرو نیز یکی دیگر از المان‌های ایمنی هستند که در کمتر خودرو چینی می‌توان مشاهده کرد . فاصله بخش جلو دماغه خودرو با موتو و دیگر تجهیزات فنی به بیش از 20 سانتیمتر می‌رسد تا ریسک وارد شدن ضربه در تصادفات به این قسمت را به حداقل برساند . درب‌های ضخامت قابل توجهی دارند و به صورت چند لایه ساخته شده‌اند .

وقتی در اتاق X7 می نشینید در زیر فمران با عبارت SRS مواجه می‌شوید که بیانگر محل قرار گیری کیسه‌هوای زانویی در این خودرو است . آپشنی که در خودرو‌های زیر 200 میلیونی بازار ایران برای اولین بار توسط X7 معرفی خواهد شد . ای که در مجموع تعداد آن ها را به 7 عدد می‌رساند. سیستم‌های ایمنی ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD نیز از دیگر موارد ایمنی گنجانده شده در X7 هستند . دوربین دید عقب ، سنسور‌های هشدار دهنده فاصله در عقب و جلو ، مه‌شکن‌های عقب و جلو ، کمربند مخصوص صندلی کودک وصندلی‌ای استاندارد برای نصب این اپشن با استاندارد جهانی ISOFIX ، باک 6 لایه پلیمری و سیستم روشنایی اتوماتیک چراغ‌های جلو نیز از دیگر امکانات نصب شده در این شاسی‌بلند تازه‌وارد هستند.

گیربکس استرالیایی و پیشرانه با دوام در دل X7 :

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد ، مسئولان جیلی X7 را خودرویی با ترکیب طلایی قوای محرکه می‌دانند. پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو در بازار ایران 2.4 لیتر حجم دارد و تماما توسط بخش مهندسی جیلی توسعه یافته است . این موتور با کد JLD-4G24 بر پایه پیشرانه های مطرح سری 4G میتسوبیشی توسعه یافته است و توانایی تولید حداکثر قدرت 162 اسب بخار و 220 نیوتون‌متر گشتاور را دارد . گیربکس این خودرو اولین نمونه 6 سرعته اتوماتیکی است که در بازار چین مورد استفاده قرار می‌گیرد . هم‌اکنون خودروسازان مطرحی همچون کیا ، هیوندای و تویوتا نیز گیربکس های 6 سرعته را جایگزین نمونه‌های قدیمی 5 سرعته کرده‌اند اما شاید کمتر کسی می‌توانست تصور کند جیلی به عنوان یک خودروساز چینی بتواند پا به پای آن‌ها در این رقابت به جمع 6 سرعته‌ها بپیوندد . این گیربکس تولید کمپانی DSI استرالیا است که جزو 10 شرکت برتر تولید‌کننده قوای محرکه در جهان به حساب می‌آید . اصلی‌ترین مشتریان این شرکت معتبر کمپانی‌های فورد ، کرایسلر ، سانگ‌یانگ کره جنوبی و جیلی چین هستند . بر اساس اعلام رسمی جیلی و DSI زمان تعویض دنده در این گیربکس 6 سرعته تنها 0.3 ثانیه است که امید‌ها برای رقابت با بزرگان خودروسازی جهان را افزایش می‌دهد . این گیربکس ظرفیت حداکثر گشتاور 400 نیوتون‌متر را دارد که بیانگر امکان افزایش قدرت و گشتاور در پیشرانه 2.4 لیتری X7 است .

علی‌رغم ابعاد بزرگ‌تر X7 در مقایسه با اسپورتیج وزن این خودرو حدود 100 کیلوگرم از اسپورتیج اتوماتیک کمتر است و عدد 1.5 تن را نشان می‌دهد . این خودرو با اتکا به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک توانایی دستیابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را طی زمان 12 ثانیه دارد و مصرف ترکیبی آن به 7.9 لیتر می‌رسد که حدود 1.5 لیتر از کیا اسپورتیج اقتصادی‌تر و به صرفه‌تر است . گیربکس 6 سرعته جیلی برای رانندگی در شرایط گوناگون رفتاری متفاوت را از خود نشان می‌دهد . این شرایط شامل رانندگی معمولی ، آفرود ، دمای کم و زیاد ، سربالایی و سراشیبی می‌شود که به صورت اتوماتیک و هوشمند تغییر می‌کند.

امکانات رفاهی :

سیستم مولتی‌مدیا در X7 توسط یک نمایشگر 6.5 اینچی کنترل می‌شود . این نمایشگر همچنین قابلیت ناوبری(GPS) و مشاهده تصویر دوربین عقب را فراهم می‌کند. 6 بلند‌گو نیز وظیفه توزیع قابل قبول صدا در اتاق را بر عهده دارند. سیستم بلوتوث برای کنترل مکالمات تلفی از سمت راست فرمان قابل کنترل است و سیستم صوتی نیز از طریق کلید‌های سمت چپ فرمان دستور می‌گیرند . سیستم کروز کنترل یا تثبیت‌کننده سرعت نیز به وسیله کلید‌های نصب شده در پشت فرمان کنترل می‌شود . سیستم تهویه این شاسی‌بلند به صورت کاملا اتوماتیک طراحی شده است و به وسیله فیلتر تصفیه هوا عملکردی مناسب را از خود به نمایش می‌گذارد . پنجره ها از سیستم Power Window یا بالا رفتن اتوماتیک استفاده می‌کنند و شیشه‌ها به تکنولوژی کاهش صدا‌های محیط مجهز شده‌اند . صندلی راننده قابلیت تنظیم 8 حالته به صورت الکترونیکی را دارد و اطلاعات خودرو در نمایشگر کامپیوتر سفری ( TRIP) این خودرو قابل مشاهده هستند .

قیمت ، زمان عرضه و جایگاه X7 در بازار :

بر اساس جدیدترین جدول فروش شرکت جیلران ، X7 با قیمت نهایی 95.5 میلیون تومان ( با محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ) هم‌اکنون توسط مشتریان قابل خرید است . این شرکت هم‌چنین شرایط فروش اقساطی را برای این خودرو در نظر گرفته که در جدول نهایی قابل مشاهده است . قیمت X7 در بازار چین حدود130 ‌هزار یوآن است که با احتساب قیمت 500 تومانی یوآن قیمت پایه این خودرو برای واردات 65‌میلیون‌تومان محاسبه می‌شود و با توجه به تعرفه واردات و هزینه‌های گمرکی و مالیات ، به نظر می‌رسد قیمت 95 میلیونی X7 هر چند در شرایط نا متعادل اقتصادی قرار داریم اما معقول به نظر برسد . با این حساب X7 بانزدیک‌ترین رقیبش یعنی کیا اسپورتیج حدود 40 میلیون‌تومان اختلاف قیمت دارد که با توجه به مشخصات فنی و امکانات اشاره شده رقمی معقول برای برتری X7 روی کاغذ است . بر اساس اعلام مسئولان شرکت جیلران ، نماینده رسمی محصولات جیلی در یاران این خودرو حداکثر تا سه ماه آینده به خیابان‌های ایران می‌آید تا همزمان با بازار های جهانی عرضه آن در ایران نیز آغاز شود .


dq2p8zut5pk0y4ao4ix.jpg

0oc1t1smph16lj4k52xz.jpg

wataqz0i5vlo332hu70k.jpg

dh1yf2if61h5hv5tyt0w.jpg

24elvpv49sru6k2vgsiq.jpg

4eac7q4gb5jgzi7i7.jpg




مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن:
نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 545
نویسنده : mr.carr

01 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

02 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

03 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

04 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

05 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

06 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

07 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

08 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

09 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

10 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

11 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

12 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

13 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن

14 Car Picture[WwW.Kamyab.IR] مجموعه عکس های زیبا از ماشین های مدرن




ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده
نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 384
نویسنده : mr.carr

پس از ارایه ی مفهوم ماشین ولوو برای داشتن کیسه ی هوای عابر پیاده در ژنو موتور شو سال ۲۰۱۲، این تولید کننده سوئدی ولوو V40 را ارائه کرده است که از ویژگی های ایمنی با تکنولوژی بالا برخوردار می باشد، یکی از این ها داشتن سیستم کیسه هوا مخصوص عابران پیاده است، این برای اولین بار در جهان است که ماشینی از این تکنولوژی استفاده می کند.

در جلوی کاپوت ماشین سنسورهایی قرار گرفته اند که حضور افراد و وسایل نقلیه ی دیگر را در جهات مختلف شناسایی کرده و در صورت برخورد از شیشه جلویی کیسه هوای تشک بادی را فعال می سازند. این سیستم در سرعت های بین ۲۰ تا ۵۰ کیلومتر / ساعت فعال بوده و در یک صدم ثانیه عکس العمل نشان می دهد.

01 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

02 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

03 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

04 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

05 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

06 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

07 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

08 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

09 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

10 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده

11 Volvo V40[WwW.KamYab.IR] ماشین ولوو v40 مجهز به کیسه هوای عابر پیاده




تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل
نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 413
نویسنده : mr.carr

بارش شدید باران سبب بالا آمدن سطح آب رودخانه ها در کشورهای واقع در مناطق مرکزی اروپا و جاری شدن سیل شده است. این سیل در اروپای مرکزی و شرقی در کشورهایی مانند اتریش، آلمان، اسلواکی، مجارستان و جمهوری چک، از هفته گذشته تا کنون دست کم ۱۲ قربانی گرفته است. لهستان از دیگر کشورهای اروپایی است که طی چند روز گذشته از سیل در امان نمانده است.

 

این سیل در کشورهای جمهوری چک، لهستان و اتریش نیز خسارت های بسیار زیادی به بار آورده است. دولت جمهوری چک در این کشور وضع فوق العاده اضطراری اعلام کرد. در آلمان صدها نفر از مناطق سیل زده تخلیه شده و به مناطق امن انتقال پیدا کرده اند.

 

طبق گزارش های منتشر شده، سیلاب سطح خیابان ها و جاده های مناطق سیل زده آلمان را فراگرفته بود. همچنین طغیان آب رودخانه های دانوب و “راین” سبب شکسته شدن آب بندها و جاری شدن سیل شد. در ایالت “باواریای” آلمان نزدیک مرز این کشور با اتریش نیز، نیروهای سازمان های امدادی از قایق برای جابه جا شدن استفاده کردند زیرا بخش هایی از شهرهای این ایالت به ویژه شهر “پاسائو” کاملا زیر آب رفته است.

 

از سوی دیگر، موسسه رتبه بندی “فیچ” نیز در گزارشی پیش بینی کرده است که میزان کل هزینه ها سیل اخیر در آلمان به تنهایی به ۲٫۵ میلیارد پوند می رسد و ممکن است طبق گفته ها به سه میلیارد پوند نیز برسد.

 

این رقم بسیار پایین تر از رقمی بود که پیش از این، موسسه فیچ پیش بینی کرده بود. این موسسه میزان خسارت ها را در حدود ۱۲ میلیارد پوند برآورد کرده بود و اکنون معتقد است که اکثر ساکنان در مناطق آسیب دیده نتوانسته بودند بیمه سیل خریداری کنند و به همین دلیل هزینه شرکت های بیمه بسیار کاهش داشته است.

می دونم شما هم با دیدن این تصاویر دلتون سوخت اما زیاد دل نسوزونید چون این المانی ها هر چی بلا سرشون بیاد حقشونه صد بار رسما اعلام کردیم که جای این خودرو های مادی و دنیوی کمی به فکر اخرت خودتون باشید و با خریدن پراید و فوت زود هنگام به بهشت برید گوش نکردن که نکردن . حالا هم حقشون هست !!!

 

01 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

02 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

03 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

04 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

05 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

06 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

07 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

08 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

09 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

10 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

11 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

12 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

13 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

14 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

15 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

16 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

17 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

18 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

19 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

20 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

21 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

22 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

23 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

24 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

25 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

26 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

27 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

28 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

29 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

30 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

31 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل

 

32 Flooded Car[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از خودروهای گران قیمیت آلمانی و سیل




عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت
نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 957
نویسنده : mr.carr

01 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

02 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

03 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

04 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

05 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

06 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

07 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

08 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

09 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

10 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

11 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

12 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

13 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

14 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

15 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

16 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

17 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

18 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

19 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

20 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

21 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

22 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

23 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

24 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

25 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

26 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

27 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

28 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

29 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

30 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

31 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

32 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

33 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

34 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

35 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت

36 Alfa Romeo Giulietta[WwW.KamYab.Ir] عکس هایی از ماشین زیبای آلفا رومئو جولیت




تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C-X75
نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 372
نویسنده : mr.carr

01 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

02 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

03 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

04 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

05 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

06 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

07 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

08 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

09 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

10 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

11 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

12 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

13 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

14 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75

15 Jaguar C X75[WwW.KamYab.Ir] تصاویر زیبای ماشین جگوار Jaguar C X75




بازدید : 405
نویسنده : mr.carr

01 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

02 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

03 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

04 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

05 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

06 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

07 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

08 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

09 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

10 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

11 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

12 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

13 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

14 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

15 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

16 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

17 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

18 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

19 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

20 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

21 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

22 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

23 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

24 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

25 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

26 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

27 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014

28 Audi RS7 Sportback 2014[WwW.KamYab.Ir] تصاویر از ماشین زیبای آئودی آر اس Audi RS7 Sport Back 2014




تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato
نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 419
نویسنده : mr.carr

LoadingWwW.Kamyab.IR  تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

01 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

02 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

03 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

04 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

05 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

06 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

07 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

08 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

09 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

10 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

11 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

12 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

13 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

14 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

15 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

16 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta

17 DB4 Zagato[WwW.KamYab.Ir] تصاویری از ماشین زیبای DB4 Zagato توسط شرکت موتور Evanta




صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد